حسین بادامکی:

سقوط سیاه‌جامگان تأسف‌بار است/ از ابتدا مشکلات زیادی داشتیم

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: از سقوط تیمم به لیگ یک متأسفم و جای تأسف دارد که یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار در لیگ برتر جایی ندارد.

سقوط سیاه‌جامگان تأسف‌بار است/ از ابتدا مشکلات زیادی داشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بادامکی پس از شکست چهار بر یک تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شروع خوبی در نیمه اول داشتیم و کاملاً بر بازی مسلط بودیم؛ حتی می‌توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم، اما متأسفانه چند موقعیت خوب را از دست دادیم، البته شاید محرز شدن سقوط ما به لیگ یک باعث شده بود تا آن انگیزه لازم را بازیکنان نداشته باشند، ولی با تمام این شرایط، در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: استقلال در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام داد، به یکباره کاملاً بر بازی مسلط شد و توانست چهار بار دروازه ما را باز کند، اما ما دیگر انگیزه‌ای برای بازی کردن نداشتیم و من متأسفم که تیم ما که یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است، به لیگ یک سقوط کرد.

بادامکی افزود: از ابتدای فصل سیاه‌جامگان با مشکلات زیادی روبرو بود؛ عدم حمایت و نبود امکانات خوب باعث شد تا نتوانیم به آنچه که هدفمان بود، دست پیدا کنیم و حالا باید هواداران این تیم امیدوار باشند تا فصل آینده این تیم بتواند با حمایت‌های مسئولان و مالکان باشگاه به لیگ برتر صعود کند.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان تصریح کرد: در طول فصل بازیکنان با تمام مشکلات ساختند و تنها هدفشان موفقیت سیاه‌جامگان بود و حفظ کردن این تیم در لیگ برتر که متأسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خیلی زود سیاه‌جامگان به لیگ برتر بازگردد و باز هم شهر مشهد صاحب یک نماینده دیگر در لیگ برتر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر