آموزش رایگان و کاشت درخت، حکم ٥ قاتل غیرعمد

رئیس شعبه ١٠٨ دادگاه کیفری ٢ کرمان در حکمی جالب‌توجه، پنج متهم قتل غیرعمد را به جای تحمل یک‌سال حبس به آموزش رایگان و کاشت درخت محکوم کرد.

رئیس شعبه ١٠٨ دادگاه کیفری ٢ کرمان در حکمی جالب‌توجه، پنج متهم قتل غیرعمد را به جای تحمل یک‌سال حبس به آموزش رایگان و کاشت درخت محکوم کرد.
 
رئیس شعبه ١٠٨ محاکم کیفری ٢ کرمان گفت: اعضای هیئت‌مدیره یک مجتمع مسکونی علاوه بر محکومیت به پرداخت ٧٠ درصد دیه کامل در حق اولیای‌دم به کاشت درخت و آموزش هنر به جای حبس در زندان محکوم شده‌اند.
 
محمد اطمینان اظهار کرد: سال گذشته بر اثر سهل‌انگاری و عدم‌نظارت کافی در یک واحد مسکونی در شهر کرمان، کارگر نگهبان این مجتمع به داخل چاله آسانسور سقوط کرد و فوت شد. وی عنوان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی اعضای هیئت‌مدیره مجتمع مسکونی به‌دلیل عدم‌رعایت نظامات دولتی به میزان ٧٠ درصد در مرگ کارگر مقصر شناخته شدند و علاوه بر محکومیت به پرداخت ٧٠ درصد دیه کامل در حق اولیای دم از جنبه عمومی به یک سال حبس محکوم شدند که مجازات حبس آن‌ها تبدیل به موارد جایگزین شد.
 
این مقام‌قضائی اعلام کرد: بر اساس دادنامه متهمان ردیف اول تا سوم که هر سه مهندس هستند به جای حبس هر کدام به کاشت ١٠٠‌اصله درخت با جانمایی اداره کل منابع طبیعی در حوزه کرمان محکوم شده‌اند. وی افزود: متهم ردیف چهارم که دبیر آموزش‌وپرورش است به ١٠٠ ساعت تدریس درس ادبیات به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در شهر کرمان با هماهنگی اداره آموزش‌وپرورش به جای حبس محکوم شده است و متهم ردیف پنجم نیز که معلم است به ١٠٠ ساعت آموزش سیاه‌قلم به به هنرآموزان بی‌بضاعت کرمان زیر نظر اداره فنی و حرفه‌ای کرمان محکوم شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر