سردار جوکار در گفتگو با مهر:

پاسخ رهبرانقلاب به هنیه راهبرد آینده آزادیخواهان جهان را مشخص کرد

معاون پارلمانی سپاه گفت: پاسخ مقام معظم رهبری به اسماعیل هنیه راهبرد آینده آزادیخواهان جهان را که مبارزه و مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی است را مشخص کرد.

پاسخ رهبرانقلاب به هنیه راهبرد آینده آزادیخواهان جهان را مشخص کرد

سردار محمدصالح جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پاسخ مقام معظم رهبری به نامه چندی قبل اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت: آنچه که در شرایط فعلی منطقه مشخص است، جبهه عربی - عبری با محوریت رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در حال شکل گیری است.

وی افزود: همسویی سران برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی و البته همسویی آنها با کشورهای غربی در به رسمیت شناختن رژیم کودک کش صهیونیستی و خالی کردن پشت ملت مظلوم فلسطین از دیگر مسائلی است که در سطح منطقه شاهد آن هستیم.

سردار جوکار با اشاره به حرکت جدید فلسطینیان و خواست آنها برای بازگشت به سرزمین پدری خودشان، اظهار داشت: عدم حمایت کشورهای اسلامی و عربی با توجه به سرسپردگی حکام آنها به بیگانگان، موجب شده تا اسماعیل هنیه، نامه ای را به رهبر معظم انقلاب بنویسد.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اسماعیل هنیه و مبارزان فلسطینی بعد از گذراندن دوره های متعدد و اعتماد به برخی سران کشورهای عربی وقتی متوجه شدند که اقدامات آنها، فریبی بیش نیست و از یاریشان ناامید شدند تنها راه نجات خود را جمهوری اسلامی ایران و راهبرد مقام معظم رهبری یعنی مقاومت و نابودی اسرائیل قبل از 25 سال آینده دیدند پس به سمت ایران برگشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه، حمایت کامل از فلسطین و مجاهدان آن را اعلام و علاج مسئله فلسطین را تقویت جناح مبارز و مقاوم در دنیای اسلام و تشدید مبارزه با رژیم صهیونیستی دانستند.

سردار جوکار تصریح کرد: پاسخ مقام معظم رهبری به نامه معاون سیاسی حماس راهبرد آینده آزادیخواهان جهان را که مبارزه و مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی است را مشخص کرد.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محور مقاومت اگر بتواند راهبردی که مقام معظم رهبری ارائه کردند را در منطقه اجرا کنند، به طور قطع جریان وابستگی به غرب که در منطقه وجود دارد و به دنبال به سازش کشاندن مقاومت در فلسطین است را از صحنه خارج می کنند؛ همانند آنچه در مسئله داعش رخ داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: داعش پدیده نو بود که برای به انحراف کشاندن جبهه مقاومت ایجاد شده بود اما ایستادگی ملت منطقه موجب شد پروژه داعش شکست بخورد. در مسئله فلسطین نیز ایستادگی و مقاومت راهکار شکست توطئه های جدید علیه این ملت مظلوم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر