دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با میزان تاکید کرد

حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های ایرانی و تولیدات داخلی / اجازه نخواهیم داد صنایع و کارگاه‌های تولیدی تعطیل شوند

مهرداد کرمی بر حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های ایرانی و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تا جایی که به دستگاه قضایی مربوط می‌شود دراین زمینه ورود کرده و از حمایت تولید داخلی دریغ نخواهیم کرد.

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بر حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های ایرانی و تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تا جایی که به دستگاه قضایی مربوط می‌شود ورود کرده و از حمایت از تولید داخلی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی" توسط رهبر انقلاب اظهارامیدواری کرد که با حمایت از تولیدکننگان ایرانی بتوانیم فرمایشات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

این مقام قضایی در ادامه افزود: همواره در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، حمایت از سرمایه گزاری مشروع و شورای رفع موانع تولید، حمایت از شرکت‌های تولید کننده داخلی و مقابله با وارد کنندگان کالا‌های قاچاق را در دستور کار قرار داده ایم.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سال 97  فعالیت خواهیم کرده و اجازه نخواهیم داد با ورود کالای قاچاق به کشور صنایع و کارگاه‌های تولیدی تعطیل شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر