رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت‌وگو با میزان :

برخورد‌ دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: برخورد‌ دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود.

برخورد‌های دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود / حمایت از سرمایه گذاری و تولیدات داخلییدالله موحد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار داشت:در راستای تحقق شعار سال، مقابله جدی با کالا‌های بی کیفیت ضروری است و برخورد‌های دستگاه قضایی با قاچاق کالا محکم‌تر و مجازات‌ها شدیدتر می‌شود.

وی عنوان کرد: در نشست با رئیس اداره استاندارد بر ورود جدی‌تر این سازمان تاکید کرد و مقرر شد با کالا‌های بی کیفیتی که از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند مقابله جدی شود و در مقابل از کالا‌های دارای استاندارد حمایت گردد.

این مقام قضایی خاطرنشان ساخت: مقام معظم رهبری سال جاری را با عنوان حمایت از کالای ایرانی مزین فرمودند و این نامگذاری برای ارتقای فرهنگ تولید و حمایت از اقتصاد کشور حکیمانه است.

وی بیان داشت: بایستی در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها توجه ویژه‌ای را به رهنمود‌های مقام معظم رهبری داشته باشیم و به این راهبرد‌ها توجه کنیم تا بتوانیم به سمت اهدافی حرکت کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

موحد ابراز داشت:دادگستری استان کرمان مقابله جدی و مبارزه پیگیر و بی‌امان با قاچاق کالا را در دستور کار قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی قصد دارد در مقابل کالای قاچاق به عنوان پدیده شوم اقتصادی محکم‌تر از گذشته بایستند و با سوداگران این عرصه برخورد کند و برخورد‌ها محکم‌تر و مجازات‌ها در این زمینه شدیدتر می‌شود.

رئیس شورای قضایی استان کرمان همچنین حمایت از سرمایه‌گذاری و تولیدات داخلی را از اولویت‌های دستگاه قضا در سال جاری برشمرد و عنوان کرد: تعامل با بخش خصوصی، ارائه آموزش‌های لازم و حمایت از کالای ایرانی را دنبال می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر