ماهان شبکه ایرانیان

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان عنوان کرد

سال ۹۷ ارتقاء و کارایی مضاعف شورای حل اختلاف در زمینه صلح و سازش

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان گفت: شورا‌های حل اختلاف در سال ۹۷ باید کارایی مضاعفی در ارتقاء فرهنگ صلح و سازش داشته باشد.

سال 97 ارتقاء و کارایی مضاعف شورای حل اختلاف در زمینه صلح و سازشبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در دیدار کارکنان ستادی اداره کل ضمن تبریک سال نو، از زحمات و تلاش‌های کارکنان ستادی در سال گذشته تقدیر و بر ارتقاء کیفیت، توسعه و کارایی مضاعف شورا‌های حل اختلاف در زمینه فرهنگ صلح وسازش تاکید کرد و گفت: در سال جدید سیاست‌های اجرایی شورا‌های حل اختلاف ارتقاء کیفیت، توسعه و کارایی مضاعف در زمینه صلح و سازش در جامعه است و همه اعضاء و کارکنان باید این سیاست‌ها را در سال 97 با همت، تلاش و جدیت محقق کنند.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از اهداف سیاست‌های اجرایی سال جدید شورای حل اختلاف است که باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و کار مردم را به نحوه احسن انجام دهیم.

در ادامه این دیدار کارکنان اداره کل ضمن تقدیر از زبیدی نیا رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان بابت زحمات و تلاش‌ها و پیگیری رفع مشکلات شورا‌های حل اختلاف استان، به ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان