چند دلیل خوب برای خرید هوآوی P Smart

هوآوی پی اسمارت (P Smart) یک محصول میان رده از برند چینی هوآوی است که مدتی است در بازار ایران پشت ویترین فروشگاه‌های موبایل چشمک می‌زند. این تلفن هوشمند برای عکاسی عالی خواهد بود و رضایت شما را بدون شک جلب می‌کند.

چند دلیل خوب برای خرید هوآوی P Smart

با قیمتی مقرون به صرفه، تلفن هوشمندی با هوش مصنوعی در جیبتان همراه خود داشته باشید.

هوآوی پی اسمارت (P Smart) یک محصول میان رده از برند چینی هوآوی است که مدتی است در بازار ایران پشت ویترین فروشگاه‌های موبایل چشمک می‌زند. این تلفن هوشمند برای عکاسی عالی خواهد بود و رضایت شما را بدون شک جلب می‌کند.

پی اسمارت از نظر رده قیمتی یک محصول مقرون به صرفه است که فشار چندانی به جیب شما وارد نمی‌کند. مهم‌تر از همه این که امکانات موجود در پی اسمارت را می‌توانید در تلفن‌های هوشمند گران‌قیمت‌تر پیدا کنید؛ و این یک برگ برنده برای پی اسمارت محسوب می‌شود.

این تلفن هوشمند هوآوی ظاهرش کمی شبیه به آیفون 10 است، دوربین دوگانه با عکاسی پرتره و عمق میدان دارد، نمایشگرش بزرگ و باکیفیت است و از حالت تقسیم صفحه نیز پشتیبانی می‌کند. به عبارت دیگر، در نمایشگر بزرگ و واضح پی اسمارت می‌توانید همزمان دو کار را انجام دهید و از زمان خود استفاده بیشتری کنید.

هوآوی پی اسمارت از نسخه اوریو سیستم عامل گوگل اندروید بهره می‌برد که در حال حاضر جدیدترین نسخه از اندروید در بازار است. بنابراین، می‌توانید عملکرد روان و سریع و هم چنین بهبود عمر باتری را با کمک امکانات مدیریت باتری پیشرفته و ابتکارات جدید در این زمینه انتظار داشته باشید.

حالا برای شما چند دلیل می‌آوریم که برای خرید تلفن هوشمند و میان رده پی اسمارت، که امکاناتش در حد یک پرچمدار است، تردید نداشته باشید:

دوربین با دو لنز

دوربین‌هایی که دو لنز دارند از عکاسی با افکت بوکه که این روزها در تلفن‌های هوشمند پرچمدار هیاهویی به پا کرده‌اند بهره می‌برند. اما دیگر لازم نیست برای خرید یک پرچمدار پول گزاف بدهید تا دوربین شما دو لنز داشته باشد. پی اسمارت یک دوربین با حسگرهای 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل در پشت دارد که افکت بوکه را برای مات کردن تصویر پس‌زمینه یا تصویر جلو و فوکوس واضح‌تر روی سوژه ایجاد می‌کند.

سلفی عالی

در پی اسمارت هوآوی می‌توانید افکت بوکه را در دوربین 8 مگاپیکسل جلو هم داشته باشید که عکس‌هایش خوراک اینستاگرام است. این تلفن هوشمند حالت زیبایی یا Beauty Mode نیز دارد که چین و چروک‌های صورت را کم کرده و پوست را سالم جلوه می‌دهد. حالت عکاسی بدون دست و با ژست به شما امکان می‌دهد با تکان دادن دست خود مقابل دوربین شاتر را فعال کنید.

نمایشگر بزرگ با حالت تقسیم صفحه

نمایشگر FullView در هوآوی پی اسمارت به شما یک نمایشگر 5٫65 اینچ بزرگ با رنگ‌های طبیعی و زنده می‌دهد که کنتراست خیلی خوبی دارد.

اما چیزی که نمایشگر پی اسمارت را متمایز از دیگر رقبای خود می‌کند حالت تقسیم هوشمند صفحه است. این قابلیت با یک لمس ساده صفحه نمایش فعال می‌شود و می‌تواند نمایشگر را به دو قسمت تقسیم کند تا شما دو برنامه کاربردی را همزمان کنار هم اجرا کنید. مثلاً در یک قسمت ایمیل‌های خود را چک کرده و در قسمت دیگر فیلم تماشا کنید. بنابراین، دیگر نیازی به مکث کردن ویدئو در زمان مرور پیام‌ها نخواهید داشت.

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید

پی اسمارت از نسخه جدید و به روز اندروید اوریو بهره می‌برد. به همین علت، بر خلاف تلفن‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 که هنوز این نسخه را دریافت نکرده‌اند یک قدم جلوتر است و عملکرد بهتری در اجرای برنامه‌ها دارد. علاوه بر اینها، هوآوی با دستکاری‌هایی که در اندروید اوریو کرده است توانسته عمر باتری طولانی‌تر و سرعت پاسخگویی بیشتری را ایجاد کند و قابلیت‌های هوش مصنوعی انحصاری خودش را به آن بیفزاید. به عبارت دیگر، پی اسمارت عادات و الگوهای رفتار شما با تلفن هوشمند را یاد می‌گیرد و عملکرد تلفن هوشمند شما را بر طبق آن برای ایجاد سرعت، پاسخگویی و راحتی بیشتر تنظیم می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر