ماهان شبکه ایرانیان

نوری: از هواداران پرسپولیس ممنونم/ مسئولان بیشتر توجه می‌کردند بهتر نتیجه می‌گرفتیم

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: مسئولان آنچنان که باید به تیم ما رسیدگی نمی‌کنند.

نوری: از هواداران پرسپولیس ممنونم/ مسئولان بیشتر توجه می‌کردند بهتر نتیجه می‌گرفتیم

به گزارش ایسنا، محمد نوری پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوب و سنگینی بود. دو تیم خیلی خوب و منسجم بازی کردند و به نظرم این تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

او در ادامه گفت: من از هواداران تیم‌مان که به آزادی آمدند تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران تیم پرسپولیس تشکر می‌کنم که برای من سنگ تمام گذاشتند. من برای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.

نوری گفت: من برای هر تیمی که بازی می‌کنم تمام تلاشم را برای آن تیم انجام می‌دهم. در این بازی توانستم یک پاس گل بدهم. من به رختکن تیم پرسپولیس رفتم. بالاخره آن‌ها دوستان من هستند. من 6 سال با آن‌ها بودم.

او درباره تعویضش در این بازی گفت: من به نظر آقای تارتار احترام می‌گذارم. او مربی است و بهترین تصمیم را می‌گیرد. ما دو بازی دیگر پیش رو داریم و امیدوارم که 6 امتیاز این دو دیدار را کسب کنیم.

بازیکن تیم پارس در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل دوم عملکرد خوب‌تان را ادامه ندادید تصریح کرد: دلیل اول این است که بازیکنان ما جوان هستند. دلیل دیگر آن است که مسئولان آنچنان که باید به تیم ما رسیدگی نمی‌کردند. اگر مسئولان بیشتر به ما توجه می‌کردند تمرکزمان بالاتر می‌رفت و قطعا نتایج بهتری می‌گرفتیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان