سید سیروس پورموسوی:

شانس از فولاد روی برگردانده است/همه تقصیرها را گردن می‌گیرم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مدت‌هاست که شانس از تیم فولاد روی برگردانده و بازی‌های بی شمای را به علت بدشانسی از دست دادیم.

شانس از فولاد روی برگردانده است/همه تقصیرها را گردن می‌گیرم

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروس پورموسوی عصر امروز پس از تساوی خانگی تیمش در برابر ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز فولاد شایسته پیروزی بود ولی باد و باران مانع از این نتیجه شد.

وی افزود: مدت‌هاست که شانس از تیم فولاد روی برگردانده و بازی‌های بی شمای را به علت بدشانسی از دست دادیم. امروز ما به این تساوی شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست دادیم. با وجود این باید عنوان کنم که ما از همان ابتدای فصل هم به دنبال این امر بودیم که جایگاه مناسبی کسب کنیم و تیم با ثباتی باشیم که انصافاً این امر نیز در فصل جاری از سوی تیم فولاد نشان داده شد که تیم قابل‌احترام و باکیفیتی هستیم.

پورموسوی بیان کرد: امسال ناخواسته وارد مسائلی شدیم که به ما اجازه نداد که روند رو به رشد خودمان را دنبال کنیم و سهمیه را کسب کنیم. در کل از هواداران فولاد و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه عذرخواهی می‌کنم که سهمیه کسب نکردیم چرا که هیئت‌مدیره باشگاه همه جوره از ما حمایت کرد و طبیعی است که در این روند، تیم نتیجه نگیرید، سرمربی مقصر است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد: همه تقصیرها را به گردن می‌گیرم و خود را مسئول کسب نکردن سهمیه آسیایی از جانب فولاد خوزستان می‌دانم ولی همه بداند که فولاد با فولاد سال‌های قبل متفاوت است و تیم قابل‌احترامی است. البته ما بعضی هواداران خود را داریم که احساسی شعار می‌دهند، این هواداران خودشان حساب کنند که فولاد قبل چه شرایطی داشت و امروز چه شرایطی.

پورموسوی بیان کرد: ما امسال در نتیجه‌گیری خوب عمل کردیم. شما ببیند ذوب‌آهن که امسال در رده دوم قرار دارد در 20 دقیقه آخر چگونه در برابر فولاد دست و پا می‌زد تا تساوی را حفظ کند. امسال ما حتی بازیکنان امید را هم به میدان فرستادیم ولی فوتبال امسال روی خوشش را به ما نشان داد.

وی همچنین گفت: امروز فولاد یک پنالتی 100 درصد را برای فولاد نگرفت. در این بازی‌های نزدیک، یک پنالتی بسیار می‌تواند تعیین کننده باشد البته اعتراض نیمکت حریف روی تصمیم داور تأثیر منفی گذاشت. فراموش نکنیم که فولاد فصل قبل با 35 امتیاز و با کسب رده یازدهم لیگ را به پایان برسد در حالی که ما امروز با 43 امتیاز در جایگاه ششم قرار داریم و هنوز فصل هم تمام نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر