با مشارکت تولیدکنندگان ایرانی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت گرفت؛

تامین هزینه‌های ۱۰۰ میلیاردتومانی سه باشگاه بزرگ ایران

درجشن مبعث شبکه۳، پیشنهاد تجاری سازی برندهای سه باشگاه فوتبال برتر کشور به عنوان مهمترین و بهترین راهکار درآمدزایی باشگاه‌ها مطرح شد.

تامین هزینه‌های 100 میلیاردتومانی سه باشگاه بزرگ ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، برانکو ایوانکویچ جمعه شب میهمان برنامه جشن مبعث فروشگاه رفاه بود که با همراهی دکتر گل‌زاده مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، این طرح به وزیر ورزش پیشنهاد دادند.

فرشید گل‌زاده در این برنامه در توضیح این طرح عنوان کرد که امروزه حداقل یک‌سوم درآمد باشگاه‌های بزرگ دنیا از محل فروش محصولات با برند باشگاه به ویژه به هواداران حاصل می‌شود و این رویکرد در ایران می‌تواند حداقل سالی 100میلیاردتومان درآمدزایی برای سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی ایجاد نماید.

مدیرعامل رفاه، همچنین این پیشنهاد را در سال حمایت از «کالای ایرانی» فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ایرانی در حوزه پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم‌التحریر و ... عنوان کرد که با پشتیبانی شبکه فروش فروشگاه‌های زنجیره‌ای گسترده در کشور، علاوه بر ارائه خدمات بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات با برند باشگاه‌های برتر، از فروش محصولات تقلبی از طریق دیگر کانال‌های فروش جلوگیری نمایند.

برانکو ایوانکویچ هم در این برنامه از رویکرد بازی جوانمردانه فیفا نام برد که باشگاه‌ها باید بتوانند هزینه‌های خود را به طور کامل از طریق درآمدزایی پوشش دهند و از دولت‌ها مستقل باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران و هواداران باشگاه‌ها را یک پتانسیل بی‌نظییر برای تحقق این مهم دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر