روایت لاهوتی از اظهارات وزیر دفاع در فراکسیون مستقلان؛

حمله به سوریه با هزینه عربستان و طراحی اسرائیل صورت گرفته است

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس گفت: وزیر دفاع در جلسه فراکسیون مستقلان اعلام کرد «حمله به سوریه با هزینه عربستان، طراحی اسرائیل و اجرای آمریکا، فرانسه و انگلیس انجام شد».

حمله به سوریه با هزینه عربستان و طراحی اسرائیل صورت گرفته است

مهرداد لاهوتی، سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر دفاع اظهار داشت: در این جلسه حوادث اخیر سوریه و همچنین توان دفاعی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح با استدلال‌هایشان ثابت کردند که تهمت استفاده سوریه از سلاح‌های شیمیایی تنها دستاویزی برای حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه بوده است و لزومی به استفاده از سلاح‌های شیمیایی در این مرحله از مذاکرات سیاسی و مخالفان وجود نداشته است.

وی افزود: امیر حاتمی اعلام کرد حمله اخیر به سوریه با هزینه عربستان، طراحی اسرائیل و اجرای آمریکا، فرانسه و انگلیس اتفاق افتاد و تلاش داشتند بدین‌وسیله رعب و وحشت در میان مردم سوریه ایجاد کنند که به هدف خود نرسیدند و مردم سوریه مستحکم‌تر شدند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس تصریح کرد: وزیردفاع معتقد بود این حمله نشان داد سوریه از توان پدافندی خوبی برخوردار است و می‌تواند در مقابل حملات خارجی مقاومت کند.

لاهوتی با اشاره به تشریح توان دفاعی ایران در جلسه وزیر دفاع با فراکسیون مستقلان گفت: امیر حاتمی تأکید کرد که قوای مسلح ایران به حدی از توانایی دست یافته است که نیازهای جمهوری اسلامی را تأمین کند و نیازی به واردات سلاح‌ها وجود ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان