نحوه درست کردن کباب کوبیده ایرانی

نحوه درست کردن کباب کوبیده ایرانیدر مطلب زیر طرز تهیه یکی از پرطرفداران غذاهای ایرانی رو که کباب کوبیده نام دارد رو براتون گذاشتم این کباب یکی از خوشمزه ترین کباب های ایرانی است که حتی این غذا در بین خارجی ها هم طرفداران بسیاری دارد در زیر مواد لازم این کباب رو براتون گذاشتم

نحوه درست کردن کباب کوبیده ایرانی

نحوه درست کردن کباب کوبیده ایرانی

در مطلب زیر طرز تهیه یکی از پرطرفداران غذاهای ایرانی رو که کباب کوبیده نام دارد رو براتون گذاشتم این کباب یکی از خوشمزه ترین کباب های ایرانی است که حتی این غذا در بین خارجی ها هم طرفداران بسیاری دارد در زیر مواد لازم این کباب رو براتون گذاشتم.

مواد لازم :

گوشت گوسفند 1 کیلو گرم

دنبه 150 گرم

جوش شیرین 1 قاشق سوپخوری

پیاز 3 عدد

تخم مرغ 2 عدد

نمک 2 قاشق سوپخوری

چگونه کباب کوبیده درست کنیم؟

طرز تهیه :

گوشت لخم و دنبه را بمقادیر فوق الذکر با هم دوباره ماشین کرده پیاز رنده شده به آن افزوده و تخم مرغ و جوش شیرین در آن ریخته دستتان را در آب گرم فرو برده ، آنرا بمدت نیم ساعت مالش بدهید .

سپس نمک هم به آن افزوده باز مالش داده ، نیم ساعت بعد سیخ را تر کرده آنرا به سیخ کشیده ، روی آتش تند ذغال کباب کنید هرگاه قطرات روغن از کباب روی آتش ریخت سیخ کباب را روی نان گذاشته کمی فشار بدهید.

تا چربیش گرفته شود و سپس دوباره سیخ را روی آتش بگذارید.همینکه به اندازه کافی کباب شد تا سرد نشده به سر سفره ببرید اگر مشکل چربی خون ندارید نان کباب را هم با قدری نمک میل کنید زیرا که دست کمی از خود کباب ندارد !.

منبع:مجله اینترنتی دلگرم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان