نخستین نشست عصر طنز با موضوع نشریات طنز برگزار می‌شود

نخستین جلسه از سری نشست‌های تخصصی «عصر طنز» با موضوع بررسی مصائب و ضرورت‌های انتشار نشریه طنز برگزار می‌شود.

نخستین نشست عصر طنز با موضوع نشریات طنز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه از سری نشست‌های تخصصی «عصر طنز»  با موضوع بررسی مصائب و ضرورت‌های انتشار نشریه طنز با حضور «ابوالقاسم صادقی»، سردبیر مجله فکاهیون و «امید مهدی نژاد»، مدیر مسئول مکتوب طنز سه نقطه برگزار خواهد شد.

سلسله جلسات تخصصی عصر طنز با هدف بررسی مسائل روز طنز کشور در قالب‌های میزگرد، رونمایی و نقد کتاب، کارگاه‌های آموزشی، جریان شناسی، تاریخ شفاهی و... به همت باشگاه طنز و کاریکاتو انقلاب اسلامی از 28 فروردین ماه به صورت یک هفته در میان آغاز به کار خواهد کرد.

نخستین جلسه عصر طنز روز سه شنبه 28 فروردین ماه سال جاری ساعت 18 در «حسینیه هنر» واقع در بلوار کشاورز، خ 16 آذر برگزار خواهد شد. عموم علاقمندان می‌توانند در این جلسه شرکت کنند.

«فکاهیون» نام مجله‌ای طنز است که در دهه شصت و در زمان دفاع مقدس منتشر می‌شد. «مکتوب طنز سه نقطه» نام دیگر مجله طنزی است که دور جدید انتشار آن در اسفند سال گذشته و با انتشار شماره منفی یک، آغاز شده است.

آقایان صادقی و مهدی نژاد که از دو نسل متفاوت طنزپردازان ایران هستند و در دو دوره متفاوت درگیر انتشار نشریه تخصصی طنز بوده‌اند، در این نشست پیرامون موضوع جلسه گفتگو خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر