دانلود و معرفی چالش ‌برانگیزترین بازی‌های اندرویدی!

از بازی‌های ساده و پیش پا افتاده اندروید خسته شده‌اید؟

دانلود و معرفی چالش ‌برانگیزترین بازی‌های اندرویدی!

از بازی‌های ساده و پیش پا افتاده اندروید خسته شده‌اید؟

جالب است بدانید بازی‌های با سبک‌ها مختلف برای اندروید وجود دارد که سختی بیش از حد آنان موجب شده تا تنها طیف کمی از کاربران آنان را انتخاب کنند، چرا که عموم کاربران اندروید یا ios ترجیح می‌دهند بازی‌هایی ساده و سرگرم کننده را انتخاب کنند که بدون درگیری و نیاز به صرف مدت زمان زیاد بتوانند از آنان برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند.

در این مقاله به معرفی چالش برانگیزترین بازی‌های اندرویدی در سبک‌های مختلف می‌پردازیم. مهم نیست بیشتر به تجربه کدام سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه مندید، می‌توانید در این مقاله در سبک مورد علاقه خود یک بازی را پیدا و آن را دریافت کنید. با ما همراه باشید تا به بررسی این عناوین بپردازیم.

 

عناوین Beamdog

Beamdog نام یک تیم توسعه دهنده برای سیستم عامل اندروید است که تاکنون چهار بازی رترو قدیمی را برای اندروید ریمستر یا بازسازی کرده‌اند. از این بازی‌ها می‌توان به Baldur’s Gate، Baldur’s Gate II، Planescape: Torment و Icewind Dale اشاره کرد. ‌بازی‌های نام برده از جمله عناوین رترو محبوب و مشهور حوالی سال 2000 هستند که در سبک نقش آفرینی یا RPG بوده و با یک داستان عمیق و زیبا به همراه ساعت‌ها محتوا برای تجربه می‌توانند انتخاب مناسبی تلقی شوند. می‌توان تضمین کرد که به پایان رساندن هرکدام از بازی‌ها 400 – 500 ساعت زمان می‌برد! و تجربه این عناوین برروی صفحه نمایش‌های کوچک ممکن است کمی سخت باشد، به همین خاطر فبلت‌ها یا تبلت‌ها انتخاب‌های بهتری محسوب می‌شوند. شما می‌توانید هریک از بازی‌های نام برده را با قیمت 9٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


DroidFish

DroidFish یکی از مطرح‌ترین عناوین موجود برای اندروید از شطرنج است که با توجه به علاقه شدید بسیاری از کاربران به شطرنج و با وجود اینکه بسیاری از آنان به قوانین شطرنج آشنا هستند و نحوه بازی کردن آن را می‌دانند بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما تفاوت DroidFish با دیگر رقبای خود چیست که موجب می‌شود نام آن را در لیست چالش برانگیزترین عناوین اندرویدی مطرح کنیم؟ DroidFish از موتور شطرنج Stockfish بهره‌مند است که فوق العاده قدرتمند بوده و و می‌تواند با پیش‌بینی و طرح ریزی روش‌های متنوع و دقیق برای شطرنج بازی کردن تبدیل به حریفی سرسخت و غیرقابل شکست شود! بطوریکه شاید پیروزی در بالاترین درجه سختی بازی فوق العاده دشوار باشد و کمتر کسی قادر به انجام آن باشد. شما می‌توانید DroidFish را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Duet

برخلاف ظاهر ساده و مکانیزم‌های نه چندان پیچیده، Duet یک بازی حساس و پرهیجان است که شما را میخکوب صفحه نمایش تلفن می‌کند. روند بازی به این گونه است که شما دو توپ را حول یه محور می‌چرخانید. شاید در صحبت این امر ساده بنظر برسد اما زمانی که نوبت به عمل می‌رسد شما متوجه سخت بودن Duet خواهید شد. بخش مرحله‌ای بازی بصورت رایگان در دسترس است و شما برای آزاد کردن بخش‌های دیگر بازی می‌بایست ار طریق پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ 2٫99 دلار هزینه کنید. Duet یک بازی کوچک، سبک و سرگرم‌ کننده است که می‌توانید از فروشگاه پلی‌استور دریافت و تجربه کنید.

 


Final Fantasy IV

می‌توان Final Fantasy IV را به عنوان یکی از سخت‌ترین عناوین تمام پلتفورم‌های بازی‌های ویدیویی معرفی کرد. برخی از نسخه‌های Final Fantasy برروی تلفن‌های هوشمند برای هربار وارد شدن به بازی نیاز به یک بررسی اینترنتی دارند، اما برخی نه. از این میان می‌توان به Final Fantasy IV اشاره کرد که حتی در لیست بازی‌های آفلاین گوگل پلی نیز قرار گرفته است. تمام بازی‌های فاینال فنتزی دارای 20 الی 30 ساعت محتوا و خط داستانی عمیق و زیبا هستند که در کنار موسیقی فوق العاده و مکانیک‌های گیم‌پلی آسان می‌توانند شما را ساهت‌ها سرگرم کنند. هرکدام از نسخه‌های منتشر شده برای اندروید برروی فروشگاه پلی استور قیمت مختلفی داشته که بسته به قدیم و جدید بودن یا میزان محتوای آنان است. شما می‌توانید Final Fantasy IV را با قیمت 7٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


سری بازی‌های Geometry Dash

سری بازی‌های Geometry Dash را می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و ساده‌ترین عناوین پلتفورمر برای سیستم عامل اندروید محسوب کرد که مکانیزم‌ها اصلی آن برحسب ریتم موسیقی و واکنش کاربر در زمان تعیین شده نسبت به رد شدن از موانع و لمس صفحه می‌باشد. Geometry Dash دارای مراحل متنوع با سطوح سختی مختلف از آسان تا بسیار سخت، قدرت‌ها و ابیلیتی‌های متنوع و سرگرم کننده، موسیقی بسیار زیبا، امکانات شخصی سازی شخصیت بازی و… است. دو قسمت آخر این سری بازی‌ها با نام‌های Geometry Dash SubZero و Geometry Dash World هستند که هردو از نظر سبک گیم‌پلی و مکانیزم‌های مروبطه یکسان هستند. شما می‌توانید این عناوین را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Out There: Ω Edition

یکی از سخت‌ترین بازی‌های استراتژیک موجود برروی سیستم عامل اندروید Out There: Ω Edition نام دارد. هدف بازی این است که بتوانید تا جای ممکن شخصیت اصلی بازی که یک فضانورد است را پس از بهوش آمدن در فضا زنده نگه دارید. شما باید به عوامل مختلفی همچون میزان اکسیژن و دیگر منابع مهم و حیاتی توجه ویژه‌ای داشته باشید تا با کنترل مناسب آن‌ها بتوانید زنده بمانید. در همین حین باید با تعمیر سفینه فضایی خود بپردازید تا بتوانید بوسیله آن را خود را به منطقه‌ای امن برسانید. شما می‌توانید Out There: Ω Edition را درصورت علاقه به تجربه بازی‌های استراتژیک بسیار سخت با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


Pandemic: The Board Game

علاقه‌مندان به بازی‌های فکری حتما نام Pandemic را شنیده‌اند که چرا قطع به یقین یکی از برترین بازی‌های فکری موجود محسوب می‌شود. در این بازی شما می‌بایست در نقش یکی از اعضای CDC به قسمت‌های مختلف جهان سفر کرده و از شیوع بیماری‌های گوناگون جلوگیری کرده و با آن‌ها مبارزه کنید. بازی زمانی تمام می‌شود که شما در این مسیر شکست خورده و بیماری در میان مردم جهان شیوع پیدا کرده و باعث مرگ آنان شود. صفحه نمایش بزرگ تبلت‌ها در چنین بازیی به کار آمده و به شما این اجازه را می‌دهد تا بصورت چهار نفره به تجربه آن بپردازید. علاوه بر خط داستانی اصلی بازی یک محتوای اضافه نیز برای آن منتشر شده است که پس از خرید بازی به قیمت 6٫99 دلار از فروشگاه پلی استور می‌توانید آن را بصورت رایگان دریافت کنید.

 


تقریبا تمام بازی‌های Pixel Dungeon

Pixel Dungeon یک بازی اوپن سورس درخصوص جست و جو و گشت و گذار در دالان‌ها و غارهای بی‌نهایت است. بازی دارای گرافیک رترو و قدیمی است و مکانیزم‌های موجود در آن نیز بسیار ساده اما جذاب هستند. در بازی آیتم‌های متنوع و بسیار زیادی برای جمع آوری و پیدا کردن وجود دارد و در حین پیشروی در آن با تعداد زیادی دشمنان مختلف رو به رو می‌شوید که شکست دادن آنان بستگی به آیتم‌های دردست شما دارد. از سری بازی‌های Pixel Dungeon عناوین متعدد و اسپین آف‌های مختلفی منتشر شده است که مهم نیست کدام یک از آنان را انتخاب می‌کنید، تجربه هریک از آنان را می‌توان به عنوان یکی از چالش برانگیزترین دقایق بازی هر کاربر دانست! شما می‌توانید این سری بازی‌ها را با قیمت‌های مختلف از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


عناوین Rayark rhythm

Rayark نام یک استودیو بازی سازی شناخته شده است که عناوین محبوب زیادی را تا کنون برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است. بیشتر عناوینی که توسط این استودیو ساخته می‌شود در سبک Rhythm یا برپایه موسیقی است که از میان آنان می‌توان به Cytus، Cytus II و عناوین VOEZ اشاره کرد. تمامی عناوین نام برده به عنوان محبوب‌ترین بازی‌های این سبک در فروشگاه پلی استور شناخته می‌شوند و هرکدام استایل و خط داستانی منحصر به فرد خود را دارد. در بخش مکانیزم‌های بازی اما می‌توان تشابه زیادی را بین آنان مشاهده کرد اما این تشابه موجب نمی‌شود تا دست از تجربه آنان بردارید. بازی روند جالبی دارد و پس از شروع شدن با مراحل اسان به سمت سخت‌ و چالش برانگیز شدن حرکت می‌کند. شما می‌توانید این عناوین را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

 


XCOM: Enemy Within

کسانی که سابقه تجربه سری بازی‌های XCOM را داشته‌اند می‌دانند سبک و سیاق بازی چگونه است. شما نقش یک فرمانده را دارید که وظیفه دفاع از کره زمین در مقابل حملات فضایی‌ها بر عهده‌تان است. مکانیزم گیم‌پلی بازی نوبتی بوده و مانند شطرنج بازی کردن می‌بایست با استراتژی و تفکر خاص پیشروی کنید. در این مسیر با تقویت سرباز‌هایتان و ارتقاء اسلحه‌ها و ساختارهای دفاعی می‌توانید احتمال پیروزی در مقابل دشمنان را افزایش دهید. همچنین بخش بازی چند نفره نیز وجود دارد که برای کاربران علاقه‌مند امکان بازی در مقابل یکدیگر را فراهم می‌کند. XCOM: Enemy Within بر اساس بازی XCOM: Enemy Unknown که در سال 2012 برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود ساخته شده است و دارای داستانی طولان‌تر و موارد ارتقائی بیشتر می‌باشد. شما می‌توانید از بازی را با قیمت 9٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر