سجادی در گفتگو با مهر تشریح کرد؛

برنامه‌های جبهه پیروان/تطبیق اساسنامه اعضا با قانون جدید احزاب

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با تاکید بر انسجام اصولگرایان گفت: بنای ما بر این است که جمنا تقویت شود و انسجام اصولگرایان تا انتخابات مجلس آینده افزایش پیدا کند.

برنامه‌های جبهه پیروان/تطبیق اساسنامه اعضا با قانون جدید احزاب

سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین برنامه های این جبهه اظهار داشت: الان 4 یا 5 حزب از جبهه پیروان، خود را با قانون جدید احزاب تطبیق داده اند و بقیه احزاب به زودی این کار را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به آغاز دور جدید فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دور جدید فعالیت های جبهه مردمی آغاز شده و برخی احزاب عضو جبهه پیروان مانند جامعه اسلامی کارمندان و جامعه اسلامی مهندسین هم در بخش «اقشار» جمنا حضوری فعال دارند.

سجادی تصریح کرد: بنای ما بر این است که جمنا تقویت شود و انسجام اصولگرایان تا انتخابات مجلس آینده افزایش پیدا کند.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه انسجام اصولگرایان باید تکمیل و محکم شود، اظهار داشت: جمنا در نوع خود، طرحی موفق بود و هر چند کاندیدای ما رای نیاورد اما 16 میلیون هم رای خوبی بود. 

وی افزود: جمنا طرح بسیار موفقی بود اما مانند هر طرح دیگری باید تکمیل شود. همانطور که سعی شد در انتخابات ریاست جمهوری، همه اصولگرایان زیر یک چتر جمع شوند، این رویه برای آینده هم باید تداوم داشته باشد.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر