بررسی ویدیویی دیجیاتو: هواوی پی ۲۰ پرو

دوره «گوشی های دوربین دار» را به خاطر دارید؟ زمانی که اضافه شدن یک دوربین نه چندان با کیفیت به تلفن های هوشمند، تحولی عظیم در دنیای موبایل به حساب می آمد. جلوتر که بیاییم به هواوی پی ۲۰ پرو می رسیم، اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین ۳ گانه که به سرعت پس از عرضه، عنوان بهترین دوربین در دنیای موبایل را به دست آورده است.

بررسی ویدیویی دیجیاتو: هواوی پی 20 پرو

دوره «گوشی های دوربین دار» را به خاطر دارید؟ زمانی که اضافه شدن یک دوربین نه چندان با کیفیت به تلفن های هوشمند، تحولی عظیم در دنیای موبایل به حساب می آمد. جلوتر که بیاییم به هواوی پی 20 پرو می رسیم، اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین 3 گانه که به سرعت پس از عرضه، عنوان بهترین دوربین در دنیای موبایل را به دست آورده است.

هواوی در پرچمدار جدید موفق شده به اندازه بیش از یک نسل نسبت به مدل قبلی پیشرفت کند و رقبای قدیمی مثل آیفون و گلکسی های سامسونگ را پشت سر قرار دهد. شرکت چینی کمی قبل با عبور از اپل، جایگاه دومین تولید کننده تلفن هوشمند را از آن خود کرده بود و حالا به نظر می رسد برای دست یافتن به رتبه اول، روی توسعه بهترین دوربین بازار تمرکز کرده است.

حداقل تا اینجا فرمول هواوی کاملاً موفق عمل کرده و سر و صدای زیادی در بازار موبایل به راه انداخته است. پیش از این در بررسی P20 Pro با خصوصیات کامل پرچمدار جدید هواوی آشنا شدید. از شما دعوت می کنیم برای آشنایی کامل تر، بررسی ویدیویی دستگاه را هم تماشا کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان