افتتاح فاز دوم باغ پرندگان در نیمه اول امسال

شهردار منطقه ۴ از افتتاح فاز دوم پروژه باغ پرندگان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

افتتاح فاز دوم باغ پرندگان در نیمه اول امسال

به گزارش ایسنا، حسینی در حاشیه همایش شورایاران منطقه 4 شورایاران را مشاوران مدیریت شهری خواند و افزود: معمولا مدیریت شهری برای احصای مشکلات در سطح محلات باید هزینه زیادی را صرف کند و معمولا درنهایت مشکلات و نیازها به درستی شناخته نمی‌شود اما با استفاده از ظرفیت شورایاری‌ها می‌توان نیازها و مشکلات سطح محلات را به درستی شناسایی کرد.

وی افزود: شورایاری‌ها یکی از نهادهایی هستند که می‌توانند به مدیریت شهری کمک بسیار موثری در همه حوزه‌ها داشته باشند. شورایاری‌ها می‌توانند نیازها و مشکلات محلات خود را به صورت دقیق به مدیریت شهری منتقل کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته از کلیه محلات 20 گانه منطقه 4 تهران بازدید داشتیم که در جریان این بازدیدها 750 مورد از مشکلات سطح منطقه احصا و مقرر شد با زمانبندی دقیق این مشکلات در سطح منطقه حل و فصل شوند.

شهردار منطقه 4 در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: ملزم هستیم در جریان تدوین این برنامه نظرات مردم محلات را از طریق شورایاری‌ها کسب کنیم. لذا چهار کارگروه با عنوان شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی، محیط زیست و آموزش تشکیل شده که هر یک از شورایاران بر اساس تخصص و علایق خود در این کارگروه‌ها عضو شدند که از طریق آنها نظرات شهروندان اخذ خواهد شد.

حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص زمان افتتاح فاز دوم باغ پرندگان گفت: این پروژه در حدود بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است اما در نظر داریم که هنگام افتتاح این پروژه حتی مشکلات کوچک نیز وجود نداشته باشند و مدیریت یکپارچه در این مجموعه مستقر شود. امیدواریم در نیمه اول سال جاری فاز دوم پروژه باغ پرندگان به بهره برداری برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان