ماهان شبکه ایرانیان

حجت الاسلام سعیدی:

ارتش سپر محکم دفاع از عزت مردم و امنیت کشور است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا طی بیانیه ای نوشت:ارتش را به مشابه شمشیر برنده ولایت و سپر محکم دفاع از عزت مردم و امنیت کشور است.

ارتش سپر محکم دفاع از عزت مردم و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به مناسبت روز ارتش بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول و لاقوه الابالله العلی العظیم

29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور روحیه ارتشیان فهیم در دوران انقلاب اسلامی که فاصله گرفتن از رژیم طاغوت و پیوستن به صفوف مردم تا اقدام خطیر همافران و افسران نیروی هوایی در بیعت علنی با پیشوای انقلاب حضرت امام خمینی(ره) نماد آن می باشد و همچنین تداعی کننده روحیه جهادی دلاور مردانی است که نه تنها در مقابله باضد انقلاب و 8 سال دفاع مقدس، در کنار سپاه، بسیج، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی در دفاع از مرز های کشور و نوامیس ملی حماسه های پر افتخار آفریدند، بلکه در دفاع از حرم و مقابله با تروریسم تکفیری نیز پا به میدان جهاد گذاشته و خون شهیدان ارتش که در صف مهاجران و مجاهدان دفاع از حرم به کاروان کربلا پیوستند، زینت بخش صحنه های شرف و رشادت جبهه  مقاومت در دفاع از حرم و حرمت انسان های مظلوم در برابر تهاجم تروریسم وحشی و کور تکفیری می باشد.

درخشش ارتشیان قهرمان در تمامی این عرصه های حماسی و افتخار که بر آمده از پیوند با مکتب اسلام، عشق به ایران سربلند و اعتماد و اعتقاد به چشمه جوشان و زلال ولایت است، اوراق زرین و پر افتخاری را به تاریخ حماسی کشورمان افزوده و ارتش را به مشابه شمشیر برنده ولایت و سپر محکم دفاع از عزت مردم و امنیت کشور قرار داده است.

ارتش که دست در دست سپاه و نیروی انتظامی هم تامین کننده اقتدار ملی و نفوذ منطقه ای کشور بوده و هم سهم بزرگی از قدرت بازدارندگی و راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خود اختصاص داده است.

بدیهی است در کنار آموزش، تجارب و تجهیزات مدرن و بومی ارتشیان سرافرازمان معنویت و بصیرت دینی و شایستگی های مکتبی آنان، مولد اقتداری عمیق و مستحکم است که وجه تمایز آنان از ارتش های سایر کشور ها به حساب می آید.

اینجانب با تبریک این روز خجسته به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مردم شریف ایران اسلامی و کلیه امیران، افسران، درجه داران و سربازان افتخار آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران از صبر و بردباری خانواده های این غیورمردان که با همراهی همسران و پدران در راه انجام وظیفه جهادی و دفاعی ایثارگرانه ایفای نقش می کنند، تشکر نموده و اجر جهاد فی سبیل الله را برای آنان از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان