ژکو: هیچکس فکر نمی‌کرد رم صعود کند

ادین ژکو، هافبک رم مدعی شد که هیچکس اعتقاد نداشت رم به نیمه نهایی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و رم روز سه شنبه در نیمه نهایی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جالوروسی در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد بارسلونا را با نتیجه 3-0 شکست داده تا با برتری به خاطر گل زده در خانه حریف، به دور نیمه نهایی صعود کند. حال ژکو مدعی شد که هیچکس باور نداشت رم به نیمه نهایی برسد.

 

 

 

 

او گفت:" از مرحله گروهی، هیچکس انتظار نداشت که ما صعود کنیم زیرا ما در گروه اتلتیکومادرید بودیم که هر سال به نیمه نهایی می‌رسید و چلسی که یکی از بزرگترین تیم‌هاست. اصلا شانس برتر برای صعود از مرحله گروهی نبودیم ولی این کار را انجام دادیم. در یک چهارم نهایی، همه می‌گفتند دوست دارید با کدام تیم روبرو شوید و من می‌گفتم سیتی یا بارسا.

 

سپس با بارسا روبرو شدیم. نیمه اول 4-1 شکست خوردیم که اصلا نشان دهنده عملکرد ما نبود ولی با پیروزی 3-0 توانستیم از کوه دشواری عبور کنیم. آرامش کامل داشتیم، مطمئنا کیفیت اینکه بتوانیم هر تیمی را شکست دهیم داشتیم ولی پس از شکست 4-1، هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانیم نتیجه بگیریم. ورزشگاه پر بود، هواداران ما آنجا بودند و باید بازی را برمی‌گرداندیم. وقتی زودهنگام گل بزنید همه چیز عوض می‌شود. مطمئنا آن گل باعث شد تا بتوانیم نتیجه را برگردانیم."

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر