ماهان شبکه ایرانیان

فیلم‌های رمانتیک نماوا را دنبال کنید ـ قسمت ۲

سایت نماوا مجموعه‌ای از فیلم‌هایی را که فکر می‌کنیم شما از دیدن آن‌ها لذت می‌برید را با دوبله‌هایی فوق‌العاده در اختیار شما عزیزان قرار داده است

سایت نماوا مجموعه‌ای از فیلم‌هایی را که فکر می‌کنیم شما از دیدن آن‌ها لذت می‌برید را با دوبله‌هایی فوق‌العاده در اختیار شما عزیزان قرار داده است. برای آن دسته از نماوایی‌ها که طرفدار فیلم‌های رمانتیک هستند هم فیلم‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند آن‌ها را به‌سادگی در سایت ما ببینند. فکر کردیم که برای راحت‌تر کردن کار شما چند تا از فیلم‌هایی که بهتر است دیدنشان را از دست ندهید را به شما معرفی کنیم.

Collateral Beauty «زیبایی پنهان»«زیبایی پنهان» محصول سال 2017، فیلمی در ژانر دراما و آمریکاییست. کارگردانی این فیلم را دیوید فرنکل David Frankel به عهده داشته و فیلم‌نامه‌ی آن را الن لوئب Allan Loeb نوشته است. بازیگران این فیلم ویل اسمیت Will Smith، ادوارد نورتون Edward Norton، کیرا نایتلی Keira Knightley، مایکل پنیا Michael Peña، نائومی هریس Naomie Harris، جیکوب لاتیمورJacob Latimore و کیت وینسلت Kate Winslet هستند. بااینکه نقدهای متفاوتی دریافت کرد اما فروش گیشه آن به نسبت هزینه‌ای که برای فیلم شده بود بسیار قابل‌توجه است.
داستان فیلم درباره‌ی مدیر تبلیغاتی موفق، هاوارد اینلت Howard Inlet است که در پی از دست دادن دختر جوانش با مشکلات روحی زیادی مواجه شده است. تنها وقت می‌گذراند، غذا نمی‌خورد و نمی‌خوابد. همکاران و شرکایش بسیار نگران وضعیت روحی هاوارد هستند. او در این مدت باعث شده بسیاری از مشتریان مهمشان را از دست بدهند و از فروش کمپانی هم جلوگیری می‌کند. در تلاش برای به دست آوردن قدرت در کمپانی شرکا تصمیم می‌گیرند کارآگاه خصوصی استخدام کنند تا بتوانند چیزی بر ضد هاوارد پیدا کنند و او را از راس قدرت پایین بکشند. در طی تحقیقات کارآگاه 3 نامه از هاوارد پیدا می‌کند که به عشق، زمان و مرگ نوشته‌شده است. بازیگرانی برای این نقش‌ها استخدام می‌شوند تا با هاوارد رابطه برقرار کنند و از او در حین رابطه با آن‌ها فیلم‌برداری شود و در دادگاه ارائه شود تا از مشکلات روحی و ‌ذهنی هاوارد بر ضدش در دادگاه استفاده شود. قرار بر این است که پس از قرار این 3 فرد با هاوارد آن‌ها به‌صورت دیجیتالی از فیلم‌ها پاک شوند تا هاوارد دیوانه به نظر برسد. در این میان بازیگران با هاوارد و 3 شریکش که هرکدام مشکلات خود را دارند در ارتباط‌اند. این همکاری صمیمانه می‌شود و مشکلات هر کس باز می‌شود و به آن رسیدگی می‌شود. هاوارد و زنش هم در این میان به‌صورت جالب باهم در ارتباط‌اند. اینکه دقیقاً داستان هر کس چیست، چگونه مشکلاتشان حل می‌شود و هاوارد به کجا می‌رسد را در فیلم ببینید و لذت ببرید.
Silver Linings Playbook «دفترچه امیدبخش»فیلم «دفترچه امیدبخش» فیلم درام و کمدی-رمانتیک محصول سال 2012 آمریکاست. فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم دیوید او راسل David O. Russell است. فیلم بر اساس رمانی از متیو کوئیک Matthew Quick ساخته شده است. بازیگران فیلم بردلی کوپرBradley Cooper، جنیفر لارنس Jennifer Lawrence، رابرت دونیروRobert De Niro، جکی ویور Jacki Weaver، کریس تاکر Chris Tucker و جولیا استیل Julia Stiles هستند. فیلم در جشنواره فیلم تورنتو برای اولین بار به اکران رسید و در پی اکران عمومی در آمریکا نقدهای مثبت فراوانی دریافت کرد و برای 8 اسکار نامزد شد جالب است که جزو معدود فیلم‌هاییست که در هر 4 قسمت بازیگران اصلی و مکمل زن و مرد برای اسکار نامزد بود. نامزدی‌های فراوانی در جشنواره‌ها و آکادمی‌های مختلف داشت و جوایزی هم برای نقش‌ها و فیلم‌نامه‌اش دریافت کرد.
داستان درباره‌ی پتریزیو (پت) سولیتانو پسر Patrizio “Pat” Solitano, Jr است. او پس از 8 ماه از مرکز مشکلات روانی بیرون می‌آید. دوقطبی ست و تحت نظر پدرش با بازی رابرت دنیرو و مادرش است، از همسرش طی دعوایی بر سر خیانت زن جدا شده و پس از دعوا و بستری شدن از طرف زنش طردشده است. در مرکز بیش از همه با دکترش خوب است و با دنی که مردی راحت و آرام است آشنا می‌شود و طرح دوستی می‌ریزد. پس از مرخصی با دوستش و زن دوستش برای شام بیرون می‌رود خواهرزن دوستش (تیفانی) هم آنجاست که او نیز مشکل‌دار و در حال طلاق است. تیفانی برای آشنایی بیشتر با پت تمایل نشان می‌دهد ولی پت در فکر بازگشتن به رابطه با زن قبلی خود است و به معاشرت تمایلی نشان نمی‌دهد. تیفانی رقص را که به‌عنوان تراپی برای آرام شدن در پیش‌گرفته به پت پیشنهاد می‌کند و به بهانه‌ی اینکه به او کمک خواهد کرد تا زنش را دوباره به دست آورد او را برای شرکت در مسابقه ترغیب می‌کند. پدر پت هم درگیر قمار بر سرزندگی‌اش است و برای برد از او به‌عنوان شانس استفاده می‌کند در طی تمرین‌ها برای شرکت در مسابقه اتفاقاتی می‌افتد و داستان قمار پدر هم موازی با داستان پیش می‌رود. اینکه در آخر چه اتفاقی می‌افتد واقعاً جالب است. بهتر است فیلم را ببینید تا بفهمید چه اتفاقی می‌افتد.
The Big Sick «بیمار بزرگ»فیلم «بیمار بزرگ» فیلمی رمانتیک-کمدی و محصول سال 2017 آمریکاست. کارگردانی فیلم به عهده‌ی مایکل شوارتر Michael Showalter بوده و فیلم‌نامه آن را امیلی گوردن Emily V. Gordon و کمیل نانجیانی Kumail Nanjiani نوشته‌اند. بازیگران فیلم نانجیانی، زویی کزان Zoe Kazan، هولی هانترHolly Hunter، ری رومانو Ray Romano، عادل اختر Adeel Akhtar و آنو خرAnupam Kher هستند. داستان فیلم کم‌وبیش بر اساس داستان رابطه‌ی نویسندگان فیلم و مشکلات آن‌ها بر سر هم‌نژاد نبودنشان و مریضی دختر است. فیلم در جشنواره سان‌دنس اکران شد نقدهای فیلم فوق‌العاده بودند و با توجه به بودجه 5 میلیون دلاری و فروش 56 میلیون دلاری‌اش یکی از فیلم‌های مستقلِ موفق سال 2017 شد.
کمیل کمدینی است که در شیکاگو زندگی می‌کند و در تلاش است وارد بازار کار شود و در اوقات فراغت راننده‌ی اوبر هم هست. خانواده‌ی او پاکستانی، سنتی و مسلمان هستند و به امید آنکه سنت ازدواج از پیش تعیین‌شده را تداوم دهند، به‌طور منظم دختران پاکستانی متعددی را به او معرفی می‌کنند که این کار موجب عصبانیت کمیل می‌شود. در یکی از برنامه‌هایش، امیلی، زنی در میان تماشاچیان اجرای او را به هم می‌ریزد. بعد از برنامه باهم گرم می‌گیرند و قرار ملاقات می‌گذارند. با امیلی گرم می‌گیرد و رابطه دوستی بینشان به وجود می‌آید اما همچنان نمی‌تواند او را به خانواده‌اش معرفی کند. امیلی عکس‌های دخترانی که به او معرفی‌شده را پیدا می‌کند و با قهر از او جدا می‌شود کمی بعد بستری می‌شود و به کمای مصنوعی فرو برده می‌شود، کمیل برگه رضایت را امضا می‌کند. پدر مادر امیلی به بیمارستان می‌آیند و به او می‌گویند که دیگر به او احتیاجی نیست، اما او می‌ماند در روزهای انتظار به مادر و پدر دوستش نزدیک می‌شود از رابطه‌ی آن‌ها مطلع می‌شود. بالا پائین‌های رابطه و کار استندآپ او در داستان بسیار جذاب است. با به هوش آمدن امیلی داستان چرخشی جالب پیدا می‌کند. فیلم را ببینید تا بفهمید که داستان عشق نامتعارف این دو دلداده به کجا می‌رسد. بهترین فیلم‌های رمانتیک نماوا را دنبال کنید ـ قسمت 1

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان