ماهان شبکه ایرانیان

لطفی در تذکر شفاهی:

بانک ها خون مردم را در شیشه کرده اند

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: بانک ها خون مردم را در شیشه کرده اند و بروکراسی پیچیده باعث نزول خواری میان مردم شده است چرا که نزول گرفتن هیچ تعهد، ضمانت و پارتی بازی لازم ندارند.

بانک ها خون مردم را در شیشه کرده اند

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، حسن لطفی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر اقتصاد گفت: بانک ها خون مردم را در شیشه کرده اند و بروکراسی پیچیده باعث نزول خواری میان مردم شده است چرا نزول گرفتن که هیچ تعهد، ضمانت و پارتی بازی لازم ندارند ضمن اینکه آئین نامه های نامفهوم مردم و مسئولان را کلافه کرده است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به وزیر ارتباطات بیان داشت: شما در مجلس مدعی هستید در سطح کشور مشکل آنتن دهی و اینترنت وجود ندارد در حالی که مردم رزن حتی نمی توانند در مواقع ضروری با 115 ارتباط برقرار  کنند و مدیران شما این مشکلات را برطرف نمی کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یک سال است دستور مطالعه پروژه راه آهن رزن داده شده اما اجرایی نمی شود همچنین خواستار بازسازی راه های روستایی و روکش آسفالت آن ها هستیم که متوقف شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان