ماهان شبکه ایرانیان

سانگ یانگ کوراندو ۲۰۱۸ در نمایشگاه ژنو

سنگ یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ مدل فیس لیفت شده ی کوراندو را به نمایش گذاشته بود

سنگ یانگ در نمایشگاه خودروی ژنو 2017 مدل فیس لیفت شده ی کوراندو را به نمایش گذاشته بود. این خودرو در بخش جلویی و برخی جزییات طراحی دستخوش تغییراتی شده است اما برای مثال نمای عقب آن تقریبا بدون تغییر باقی مانده و با مدل های موجود در بازار ایران مشابه است.
کوراندو به عناون رقیبی برای خودرهایی چون نیسان قشقایی، سوزوکی ویتارا و کیا اسپرتج از یک موتور چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی به حجم 2 لیتر بهره مند است که می تواند 146 اسب بخار قدرت و 196 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. همچنین گیربکس خودرو از نوع 6 دنده ی اتوماتیک است که شتاب صفر تا صد کیلومتر و حداکثر سرعت به ترتیب 10 ثانیه و 180 کیلومتر بر ساعت را برای این خودرو به ارمغان میاورد. این خودرو در دو مدل چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو قابل خریداری است.
 

سانگ یانگ کوراندو 2018

سانگ یانگ کوراندو 2018


مصرف سوخت ترکیبی این کراس اوور نیز 6.5 الی 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.
مزایای این خودرو را باید قیمت پایین، کابین جادار و مصرف سوخت پایین و معایب آن رانیز باید کند بودن و استفاده از پلاستیک خشک در کابین عنوان کرد. امکاناتی همانند سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل، سانروف برقی، کروز کنترل، فرمان چرمی، دوربین دید عقب و تودوزی چرمی نیز در این خودرو به صورت استاندارد موجود هستند.
در ادامه می توانید ویدئوی تهیه شده از سنگ یانگ کوراندوی فیس لیفت را که توسط گروه خودروبانک در ژنو آماده شده است را به همراه گالری تصاویر این مدل تماشا کنید.

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان