بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی God of War

علی رغم سابقه بسیار درخشان استودیوی سانتا مونیکا در توسعه نسخه های شماره دار و اسپین آف گاد آو وار، بسیاری نگران بودند که جدیدترین نسخه از این سری بازی محبوب به حدی تغییر کرده باشد که دیگر از ماهیت پیشین فاصله گرفته و قادر به برآورده سازی انتظارات نباشد

بررسی ویدیویی دیجیاتو: بازی God of War

علی رغم سابقه بسیار درخشان استودیوی سانتا مونیکا در توسعه نسخه های شماره دار و اسپین آف گاد آو وار، بسیاری نگران بودند که جدیدترین نسخه از این سری بازی محبوب به حدی تغییر کرده باشد که دیگر از ماهیت پیشین فاصله گرفته و قادر به برآورده سازی انتظارات نباشد. با این حال نمی توان منکر نمایش های حیرت انگیز این بازی در رویدادهای گوناگون شد که یکی پس از دیگری، انتظار را سخت تر می کردند.

حالا گاد آو وار جدید از راه رسیده و همه چیز بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که قبلاً می پنداشتیم. حالا مشخص شده که بازی سورپرایزهای فراوانی در چنته دارد که بسیاری از آنها در زیباترین رویاهایمان هم قابل تصور نبودند. سانتا مونیکا در حرکتی شجاعانه و ماهرانه، بسیاری از المان های بازی را دستخوش تغییرات فراوان کرده و سعی داشته چشم اندازی بسیار نویدبخش از آینده این سری برایمان ترسیم. بعد از مطالعه بررسی متنی، در ادامه با بررسی ویدیویی دیجیاتو از یکی از بهترین بازی های سال همراه باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان