ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی کافه بازار از نشان جدید «انتخاب بازار» برای اپلیکیشن‌ها

تیم کافه بازار ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی، از نشان جدیدی برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های برگزیده این پلتفرم رونمایی کرده است.

رونمایی کافه بازار از نشان جدید «انتخاب بازار» برای اپلیکیشن‌ها

تیم کافه بازار ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی، از نشان جدیدی برای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های برگزیده این پلتفرم رونمایی کرده است.

«انتخاب بازار» (معادل Editors' Choice در فروشگاه‌های خارجی) نشان تازه‌ای از سوی کافه‌بازار است که در صفحه جزئیات برنامه‌ها و بازی‌ها قرار می‌گیرد و به محصولاتی داده می‌شود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافه‌بازار، از نظر کیفیت، شاخص‌تر از سایر محصولات تشخیص داده شده‌اند.

معیارهای کیفی برای «انتخاب بازار» همان معیارهای انتخاب برنامه‌ها و بازی‌های برگزیده است، با این تفاوت که کارشناسان بازار برای «انتخاب بازار» بررسی سختگیرانه‌تر و جامع‌تری دارند.

همچنین یکی از امتیازهای نشان «انتخاب بازار» این است که برنامه‌ها و بازی‌هایی که آن را دریافت می کنند، علاوه بر کسب اعتبار و اعتماد بیشتر نزد کاربر امکان تبلیغات بیشتری در صفحات مختلف بازار خواهند یافت.

امید می‌رود که این نشان هم عامل مشوقی برای توسعه‌دهندگان جهت ساخت محصولات باکیفیت باشد و هم فرصتی را برای برنامه‌های ناشناخته اما ارزشمند ایجاد کند که بتوانند با استفاده از این موقعیت، خود را بهتر به کاربران ایرانی بشناسانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان