تیم کافه بازار ساعاتی پیش با انتشار یک پست وبلاگی، از نشان جدیدی برای اپلیکیشنها و بازیهای برگزیده این پلتفرم رونمایی کرده است.
«انتخاب بازار» (معادل Editors' Choice در فروشگاههای خارجی) نشان تازهای از سوی کافهبازار است که در صفحه جزئیات برنامهها و بازیها قرار میگیرد و به محصولاتی داده میشود که طبق نظر کارشناسان محتوای کافهبازار، از نظر کیفیت، شاخصتر از سایر محصولات تشخیص داده شدهاند.

معیارهای کیفی برای «انتخاب بازار» همان معیارهای انتخاب برنامهها و بازیهای برگزیده است، با این تفاوت که کارشناسان بازار برای «انتخاب بازار» بررسی سختگیرانهتر و جامعتری دارند.
همچنین یکی از امتیازهای نشان «انتخاب بازار» این است که برنامهها و بازیهایی که آن را دریافت می کنند، علاوه بر کسب اعتبار و اعتماد بیشتر نزد کاربر امکان تبلیغات بیشتری در صفحات مختلف بازار خواهند یافت.
امید میرود که این نشان هم عامل مشوقی برای توسعهدهندگان جهت ساخت محصولات باکیفیت باشد و هم فرصتی را برای برنامههای ناشناخته اما ارزشمند ایجاد کند که بتوانند با استفاده از این موقعیت، خود را بهتر به کاربران ایرانی بشناسانند.