توسط بابایی؛

زمان برگزاری انتخابات بازرسان خانه‌های مطبوعات استانها اعلام شد

نائب رئیس خانه مطبوعات و رسانه های کشور از برگزاری انتخابات بازرسان خانه های مطبوعات استانها در خردادماه خبر داد.

زمان برگزاری انتخابات بازرسان خانه‌های مطبوعات استانها اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اسد بابایی نائب رئیس خانه مطبوعات و رسانه های کشور آخرین تصمیمات اعضا هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور را تشریح کرد و گفت: اولین اتفاقی که به زودی خواهد افتاد، صدور کارت‌های خبرنگاری است که کلیه اعضا خانه مطبوعات کشور دارای کارت خبرنگاری خواهند شد.

وی درباره تغییرات در اساس‌نامه خانه های مطبوعات و رسانه های استان ها گفت: اساس‌نامه قبلی ایراداتی داشت که با همفکری اعضا هیئت مدیره و مخصوصا اعضا حقوقی مجموعه و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تصمیم گرفته شد که ظرف مدت کوتاهی اساس‌نامه جدیدی که برگرفته از اساس‌نامه قبلی است تنظیم، و از سوی معاونت مطبوعاتی جهت تبادل نظر به خانه های مطبوعات و ادارات ارشاد استانها ابلاغ شود.

رئیس کمیته آموزش خانه مطبوعات کشور در ادامه گفت: طی جلسه‌ای که با مدیرکل دفتر مطالعات معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد داشتیم، مقرر شد دوره‌های آموزشی متعددی در سطح کشور با رویکرد و عناوین نوین برگزار شود. هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقا سواد رسانه‌ای شهروندان و اهالی رسانه است. برگزاری دوره‌های آموزش فضای مجازی، وب‌نویسی، کار با موبایل، اقتصاد رسانه، مدیریت رسانه در بحران، گرافیک و طراحی، عکاسی خبری، مدیریت سایت و پورتال عناوینی هستند که برگزاری دوره‌های آموزشی آن‌ها از سوی کمیته آموزش خانه مطبوعات و رسانه هتی کشور پیشنهاد شده است.

بابایی همچنین گفت: کارگاه های آموزشی ملی و استانی به زودی برگزار خواهند و بحث آموزش از مباحث جدی خانه مطبوعات کشور است و تمام اعضا هیئت مدیره اعتقاد دارند که باید آموزش‌های نوینی در حوزه رسانه انجام گیرد.

وی در پایان از برگزاری انتخابات بازرسین خانه‌های مطبوعات کشور خبر داد و اعلام کرد: استان‌هایی که خانه مطبوعات آن‌ها در خردادماه سال گذشته انتخابات برگزار کرده بودند، ماه آینده انتخابات بازرسین آن‌ها برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد شیوه برگزاری این انتخابات مثل سال گذشته الکترونیکی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر