Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸؛ یک میان‌رده پرتوان با امکاناتی شبیه پرچمدار!

هوآوی در کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی خود که ماه مارس در پاریس برگزار کرد علاوه بر سه تلفن هوشمند P۲۰، P۲۰ Pro و Porsche Design Huawei Mate RS، از تلفن میان‌رده جدیدش Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸ نیز پرده‌برداری کرد که مدل جدید از نسخه موفق Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸ است که سال گذشته عرضه شد.

Huawei Y7 Prime 2018؛ یک میان‌رده پرتوان با امکاناتی شبیه پرچمدار!
Huawei Y7 Prime 2018 با نسبت تصویر 18:9 و دو دوربین پا به بازار ایران گذاشت. آنچه باید در مورد قابلیت‌ها و مشخصات فنی این تازه وارد هوآوی در ایران بدانید را در فوت‌وفن بخوانید.

هوآوی در کنفرانس مطبوعاتی اختصاصی خود که ماه مارس در پاریس برگزار کرد علاوه بر سه تلفن هوشمند P20، P20 Pro و Porsche Design Huawei Mate RS، از تلفن میان‌رده جدیدش Huawei Y7 Prime 2018 نیز پرده‌برداری کرد که مدل جدید از نسخه موفق Huawei Y7 Prime 2018 است که سال گذشته عرضه شد.

این مدل جدید که با نام هوآوی Huawei Y7 Prime 2018 در بازار ایران به تازگی پشت ویترین فروشگاه‌ها می‌درخشد را می‌توان مدل میان‌رده از سری پرچمدار و ممتاز پی 20 دانست که امکانات سبک‌تری دارد.

از جمله امکانات ویژه هوآوی Huawei Y7 Prime 2018 می‌توان به نمایشگر بزرگ با نسبت تصویر 18:9، دوربین دوگانه و سیستم عامل اوریو نام برد. این گوشی را می‌توانید به رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی از نمایندگی‌های هوآوی خریداری کنید.

مشخصات فنی و امکانات اصلی هوآوی Huawei Y7 Prime 2018

Huawei Y7 Prime 2018 نمایشگر 5٫99 اینچ +HD از نوع FullView با وضوح 720×1440 پیکسل دارد؛ منتها مانند سری پی 20 تورفتگی بالای نمایشگر را ندارد. پردازنده کوالکام اسنپدراگون 430 SoC همراه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که با کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا است را نیز می‌توان به جمع محسنات این میان‌رده زیبا و شیک امروز در بازار افزود.

Huawei Y7 Prime 2018 دوربین دوگانه مجهز به حسگرهای 13 و 2 مگاپیکسل در پشت دارد. در جلو نیز یک دوربین 8 مگاپیکسل برای سلفی و تماس تصویری تعبیه شده است. امکانات دوربین پشتیبانی از حالت نورپردازی استودیویی برای سلفی در محیط کم نور، حالت پرتره، لنز واقعیت مجازی و چندین قابلیت بی‌نظیر دیگر می‌شود که عکاسی و فیلم‌برداری با این تلفن هوشمند را بسیار ساده اما حرفه‌ای می‌کند.

این گوشی با باتری 3 هزار میلی‌آمپر دوام خیلی خوبی دارد و از پس اجرای برنامه‌ها در طول روز برمی‌آید. در بخش نرم‌افزاری نیز وجود جدیدترین سیستم عامل اندروید با نسخه 8٫0 اوریو و رابط کاربری  EMUI 8.0حسابی دلربایی می‌کند و بهترین امکانات را جهت رفاه کاربران و تسهیل کار با این تلفن هوشمند در اختیار شما می‌گذارد.

از امکانات بارز و دوست‌داشتنی دیگر باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره، حالت تقسیم صفحه، پشتیبانی از دو سیم کارت با یک درگاه جداگانه و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را می‌توان نام برد. قابلیت‌های اتصال در Huawei Y7 Prime 2018 شامل 4G VoLTE، وای-فای 802٫11 b/g/n، بلوتوث 4٫2، GPS/ A-GPS و NFC هستند که از پیشرفته‌ترین امکانات ارتباطی در میان تلفن‌های هوشمند پیشرفته و میان‌رده به شمار می‌روند.

اگر بخواهیم این نسخه جدید را با مدل قبلی مقایسه کنیم، Huawei Y7 Prime 2018 که سال گذشته معرفی شد از نمایشگر کوچک‌تر 5٫5 اینچ با شیشه دو و نیم بعدی، پردازنده اسنپدراگون هشت هسته‌ای 435 SoC، رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. هم چنین، دوربین پشت 12 مگاپیکسل تکی، دوربین 8 مگاپیکسل برای سلفی و تماس‌های تصویری و سیستم عامل اندروید 7٫0 نوقا بر پایه رابط کاربری EMUI 5.1 از دیگر قابلیت‌های مدل پیشین بود.

بدین ترتیب همان طور که مشاهده می‌کنید، Huawei Y7 Prime 2018 نسبت به قبل ارتقا چشمگیری از هر نظر داشته است و با قدرت بیشتری در میدان رقابت تلفن‌های هوشمند میان رده یکه‌تازی می‌کند.

قیمت این تلفن هوشمند میان رده 999 هزار تومان است و در این رده قیمتی، هوآوی Y7 Prime 2018 تنها گوشی مجهز به نمایشگر FullView به شمار می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر