چرا پرچمدار G۷ ThinQ با پنل LCD عرضه شد؟ ال جی توضیح می دهد

کمپانی ال جی رسماً تایید کرده که موبایل های بعدی سری V به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. علی رغم گزارش هایی که ادعا می کردند ال جی به تولید مدل های مختلفی از موبایل G۷ ThinQ با پنل های LCD و OLED می پردازد، این کمپانی کره ای تصمیم گرفت که تنها از پنل های ارزان قیمت تر LCD استفاده کند

چرا پرچمدار G7 ThinQ با پنل LCD عرضه شد؟ ال جی توضیح می دهد

کمپانی ال جی رسماً تایید کرده که موبایل های بعدی سری V به نمایشگر OLED مجهز خواهند بود. علی رغم گزارش هایی که ادعا می کردند ال جی به تولید مدل های مختلفی از موبایل G7 ThinQ با پنل های LCD و OLED می پردازد، این کمپانی کره ای تصمیم گرفت که تنها از پنل های ارزان قیمت تر LCD استفاده کند. ال جی حالا دلایل خود در اتخاذ این تصمیم را شرح داده و در این بین، جزییاتی مربوط به دیوایس های بعدی نیز منتشر کرده است.

ال جی در جریان مراسم معارفه G7 ThinQ گفت که دلیل استفاده از پنل LCD در پرچمدار اخیر این بوده که آنها موبایل های سری G را دیوایس هایی عمومی تر و فراگیرتر تلقی می کنند. در واقع ال جی قصد دارد G7 ThinQ را به عنوان پرچمداری اقتصادی معرفی کند؛ هرچند که قیمت پنل نمایشگر، تاثیر چندانی در تصمیم گیری نهایی نداشته است.

در عوض، تصمیم ال جی در قبال نمایشگر G7 ThinQ به برنامه های این کمپانی برای اسمارت فون های آتی سری V مرتبط است. سال گذشته موبایل LG V30 همراه با پنل OLED معرفی شد و به نظر می رسد که ال جی برنامه مشابهی برای LG V30 ThinQ در نظر دارد. این موضوع به صورت رسمی تایید شده و ال جی می خواهد پنل های OLED را برای موبایل های سری V نگه دارد که به زعم اش «مبتکرانه تر» هستند. در این صورت، V35 ThinQ هم قطعاً ترند پنل های OLED را ادامه خواهد داد.

ال جی هنوز جزییات خاصی را درباره موبایل های بعدی خانواده V تایید نکرده اما با توجه به پریمیوم تر بودن این موبایل ها نسبت به سری G و نیز پیش فروش V30 ThinQ با قیمت 930 دلار در یک خرده فروشی، اینطور به نظر می رسد که کره ای ها برای نزدیک شدن به برچسب قیمت 1000 دلار تلاش می کنند؛ قیمتی که می تواند حاشیه سود را به شکل چشمگیری افزایش دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر