ماهان شبکه ایرانیان

مهدی رحمتی:

شناخت کافی از لوکوموتیو داریم/ بعد از پیروزی همه چیز را می‌گوییم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی پوشان لوکوموتیو را به خوبی آنالیز کرده‌اند و شناخت کافی را از حریفشان دارند، گفت: بعد از پیروزی در بازی فردا همه چیز را خواهیم گفت.

شناخت کافی از لوکوموتیو داریم/ بعد از پیروزی همه چیز را می‌گوییم

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در چند سالی که من در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردم همواره با تیم های ازبکستانی همگروه بودیم و شناخت کافی را از این تیم ها داریم.

وی ادامه داد: تیم های ازبکستانی از نظر فیزیکی و کار تیمی خوب هستند اما ما حریف را آنالیز کامل کردیم و شناخت کافی را از لوکوموتیو داریم تا فردا یک عیدی خوب را به هواداران عزیز و هم‌میهنان بدهیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اتفاقات حاشیه ای پیش آمده در این تیم در چند وقت اخیر تصریح کرد: هواداران استقلال فهیم هستند و همه چیز را درک می‌کنند. تیم ما در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت اما رفته رفته در جدول بالا آمد و توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم و اگر عدالت برقرار می‌شد الان در رده دوم جدول رده بندی قرار داشتیم. الان هم با اختلاف دو امتیاز در رده سوم هستیم و توانستیم کمی جایگاهمان را در بالای جدول تثبیت کنیم و در کورس قهرمانی باشیم. در حال حاضر هم مانند بازی با سایپا هیچ توجهی به مسائل حاشیه ای نداریم و تصمیم گرفتیم تا بعد از بازی در این مورد صحبت نکنیم و در کنار کادر فنی برای پیروزی تلاش کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: ما برای پیروزی در بازی فردا از جان مایه می‌گذاریم و بعد از اتمام بازی اتفاقات را همه بازیکنان شرح خواهیم داد. همه ما از همه مسائل و پشت پرده ها خبر داریم و فردا با حمایت هوادارانمان پس از پیروزی همه مسائل را پاسخ خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان