امکان نمایش اسناد و سایت های باز شده روی کامپیوتر به مرورگر اج موبایل اضافه شد

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build ۲۰۱۸ آغاز می شود. شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای سرویس مایکروسافت ۳۶۵ در نظر گرفته شده است

امکان نمایش اسناد و سایت های باز شده روی کامپیوتر به مرورگر اج موبایل اضافه شد

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build 2018 آغاز می شود. شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای سرویس مایکروسافت 365 در نظر گرفته شده است. در کنفرانس امسال ضمناً قرار است جو بلفیوره مدیر بخش ویندوز در مایکروسافت از یک ویژگی جذاب جدید هم برای کاربران موبایل پرده برداری کند.

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد ویژگی تایم لاین را به ویندوز 10 اضافه کند. کاربر در این بخش جدید می تواند تمام سایت یا نرم افزارهایی که اخیراً در ویندوز 10 باز کرده است را مشاهده کند.

خبر خوشی که امشب برای کاربران مرورگر اج اعلام می شود این است که از این به بعد قرار است مرورگر مایکروسافت هم در اندروید و iOS وبسایت هایی که روی کامپیوتر باز کرده اید را در بخش جدیدی به نام تایم لاین نمایش دهد. این ویژگی البته از مدتی پیش روی نسخه موبایل مرورگر اج در حال آزمایش بود اما از امشب به شکل رسمی عرضه می شود.

کاربران iOS برای این منظور کافی است به بخش تایم لاین در مرورگر اج مراجعه کنند. کاربران اندروید ابتدا لازم است لانچر اندرویدی مایکروسافت را روی تلفن هوشمند خود نصب کنند، اما در عوض یک قابلیت اضافی تر در اختیار دارند، اینکه می توانند فایل های مجموعه نرم افزاری آفیس کامپیوتر شخصی خود را هم با استفاده از گوشی موبایل اجرا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید تا آخرین اخبار کنفرانس بیلد 2018 و قابلیت های جدید محصولات مایکروسافت را مرور کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر