ماهان شبکه ایرانیان

غفاریان خرم در گفت و گو با میزان:

تبلیغات باعث دیده شدن یکسری خواننده شده است/ امسال به شکل مستقل کنسرت برگزار خواهم کرد

نوازنده موسیقی گفت: واقعیت این است که تمام تبلیغات و مارکت روی آن خواننده ها می چرخد و تبلیغی برای آن آهنگساز نمی شود، اسمش شنیده و بولد نمی شود بنابراین کمتر دیده و شنیده می شود.

امید غفاریان خرم نوازنده موسیقی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فعالیتهای خود گفت: آلبومم به نام "سیب آرزو" را آماده انتشار دارم اما فعلا از انتشار آن خودداری کرده ام. به صورت تک قطعه به انتشار آثارم می پردازم ، قطعه ای از من که به تازگی منتشر شده است "فصل آخر" نام دارد.

وی در همین راستا افزود: به فکر برگزاری کنسرت مستقل هستم که امیدوارم امسال برگزار شود اما برنامه ریزیها در این باره در حال انجام است. با علی زند وکیلی 18 و 19 اردیبهشت ماه در شیراز و بیست و پنچم در تهران کنسرت برگزار خواهیم کرد.

این نوازنده درباره قطعات خود اظهار کرد: تمامی این قطعات کار بنده است و کلیه کارها اعم از ملودی، تنظیم، آهنگسازی را خودم انجام دادم و سبک قطعاتم کلاسیک - راک است.

غفاریان خرم به نقش آهنگساز و نوازنده در موفقیت یک اثر و خواننده توضیح داد: قطعا جایگاه  آهنگساز در یک اثر حائز اهمیت است. وقتی اثر و خواننده ای به نتیجه و موفقیت می رسد قطعا نوازنده و آهنگساز خوبی داشته است، در کنار آن کسی که به عنوان خواننده حضور دارد نیز می تواند تاثیرگذار باشد. این روزها خوانندگانی به فعالیت مشغول هستند و کنسرت برگزار می کنند که خیلی خوب هم نمی خوانند ولی کارهایشان می فروشد.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که تمام تبلیغات و مارکت روی آن خواننده ها می چرخد و تبلیغی برای  آهنگساز نمی شود، اسمش شنیده و بولد نمی شود بنابراین کمتر دیده و شنیده می شود. مردم هم فقط خواننده را می بینند حتی نوازنده ارکستر که پشت سر خواننده می نوازند نمی بینند و برایشان فرقی نمی کند چه کسی همراه با خواننده می نوازد. وضعیت به شکلی است که بارها شده و دیده ام که نوازنده در حال زدن سولو است اما فرد همچنان از خواننده فیلم می گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان