ماهان شبکه ایرانیان

چند مدل آرایش برای صورت‌ های گرد

آیا می‌دانید زنانی که دارای صورت گرد هستند، از زنان هم‌سن خود که صورتی باریکتر دارند، جوان‌تر به نظر می‌رسند؟ زنانی که صورتشان گرد است، صورتی ظریف‌تر دارند و زنانه‌تر به نظر می‌آیند. باکمی آرایش شما هم می‌توانید استخوان صورتتان را درشت‌تر کرده و صورت خود را گرد نشان دهید. با این ترفندها، چهره خسته خود را شاداب نشان دهید. با بنیتا همراه باشید.

آیا می‌دانید زنانی که دارای صورت گرد هستند، از زنان هم‌سن خود که صورتی باریکتر دارند، جوان‌تر به نظر می‌رسند؟ زنانی که صورتشان گرد است، صورتی ظریف‌تر دارند و زنانه‌تر به نظر می‌آیند. باکمی آرایش شما هم می‌توانید استخوان صورتتان را درشت‌تر کرده و صورت خود را گرد نشان دهید. با این ترفندها، چهره خسته خود را شاداب نشان دهید. با بنیتا همراه باشید.

افرادی که صورت گرد دارند، عموما دارای گونه‌های برجسته، چانه گرد و چهره‌ای جذاب هستند. در اغلب موارد، افرادی با صورت گرد ممکن است چاق به نظر بیایند، درحالی‌که این‌گونه درست نیست. اگر شما دارای صورت گرد هستید، اخم نکنید. این مدل صورت ممکن است مشکلات خاص خودش را داشته باشد، اما به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید از آن به نفع خودتان استفاده کنید. افراد مشهوری مانند سوناکشی سینها، ادل و کیت وینسلت، صورتی گرد دارند، اما شما هر وقت آن‌ها را می‌بینید بسیار جذاب به نظر می‌رسند. با ما همراه شوید و نکات ریز آرایشی برای این نوع صورت را بیاموزید.

مدل‌های آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت‌های گرد:

1- نکاتی در مورد سایه چشم:

بهترین راه، استفاده از سایه‌های تیره مانند قهوه‌ای، سیاه، بنفش و رنگ‌های مات است. شما باید ابروهایتان را پررنگ کنید. ابروهای زاویه‌دار و برجسته، باعث جلب‌ توجه می‌شود. این کار صورت شما را بلندتر نشان می‌دهد.

آرایش

2- نکاتی در مورد برنزه کردن:

یک انتخاب خوب برای صورت‌های گرد، برنزه کردن است. برای باریک‌تر نشان دادن صورت، آرایش به همراه برنزه کردن یک‌ راه عالی است. همه‌جای صورت به‌جز گونه‌هایتان را برنزه کنید و برس کرم پودر را در امتداد خط فک به‌صورت زاویه‌دار به صورتتان بزنید.

آرایش صورت گرد

3- نکاتی در مورد برجستگی گونه:

سعی کنید استخوان گونه‌ی خود را لمس کنید. اینجا قسمت حدفاصل محسوب می‌شود. سایه را از بالاترین قسمت بکشید و گونه‌هایتان را برجسته‌تر کنید. حدفاصل گونه و چاله‌های صورت را با سایه‌های تیره‌تر پرکنید. این کار باعث می‌شود صورتتان باریک‌تر به نظر برسد.

گونه

4- نکاتی در مورد رژ گونه:

یک انتخاب کاملا اشتباه این است که بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند، انتخاب و استفاده از رژ‌ گونه قرمز، صورت گرد آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد. این مسئله به نحوه استفاده از رژ‌گونه بستگی دارد. شما می‌توانید از رژ‌گونه‌های مات و گرم استفاده کنید. رژ‌گونه را زیر استخوان گونه بکشید و فاصله آن تا گونه را کاملا رنگ‌آمیزی کنید. این تکنیک کمک می‌کند تا صورت شما کشیده‌تر به نظر آمده و از گردی آن کم شود.

رژ گونه

5- نکاتی در مورد رژ لب:

آرایش چشم و استفاده از یک رژ لب مناسب، توجهات را از روی نوع صورت شما دور می‌کند. سعی کنید از رژلب‌هایی به رنگ توت‌فرنگی یا قرمز پررنگ استفاده کنید.

صورت گرد

به همین سادگی و با رعایت نکات گفته‌شده می‌توانید از صورت گرد خودتان یک صورت باریک و کشیده بسازید. اما برای اینکه صورت‌های گرد تخت به نظر نیایند باید چه‌کار کرد؟ برای این کار تمرکز خود را بر روی بینی قرار دهید. با استفاده از یک کرم برنزه کننده‌ی مات، سعی کنید با استفاده از یک قلم‌مو، یک (E) مانند در سمت چپ و یک 3 در سمت راست صورت خود ایجاد کنید. سپس با یک برس، کمی رنگ روشن را از گیجگاه بر روی پیشانی تا خط چانه به‌صورت ضربه‌ای بکشید. بجای سرخ کردن برجستگی گونه یا همان سیب گونه، کمی بالاتر از آن را با سایه قرمز آرایش کنید. این کار باعث می‌شود آرایشتان عروسکی به نظر نیاید. برای اینکه استخوان گونه‌هایتان را متمایل به بالا نشان دهید، بین ابروها و بالای آن‌ و همچنین زیر چشم و دو طرف بینی و شکاف چانه خود را با سایه ‌روشن آرایش کنید. همه آرایشگران معروف معتقدند که افراد دارای صورت گرد، باید از رژلب‌های جسورانه و تند استفاده کنند.

رنگ قهوه‌ای: آیا می‌دانید رنگ قهوه‌ای بهترین رنگ برای صورت‌های گرد است؟ با استفاده از سایه چشم قهوه‌ای چشم‌هایتان برجسته می‌شود.

تن توت‌فرنگی: اگر شما به دنبال یک‌راه برای برجسته کردن لب‌هایتان هستید، استفاده از تن توت‌فرنگی به شما توصیه می‌کنیم.

ابروهای زاویه‌دار: با داشتن یک ابروی زاویه‌دار، یک‌راه عالی برای برجسته کردن صورت خود و جلب‌توجه به سمت چشم‌هایتان است.

خط چشم بالدار: خط چشم بالدار به‌طور طبیعی گونه‌ها را بالاتر برده و صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد. بعد از آرایش کامل چشم، خط چشمتان راکمی بالدار کنید.

برق لب استفاده کنید: مهم نیست که از چه رنگ رژلبی استفاده می‌کنید، اما به یاد داشته باشید که بهترین راه برای مخفی نگه‌داشتن گردی صورت، استفاده از رژلب‌های شیرین است. اگر از یک رژ لب روشن‌تر استفاده کرده‌اید، کمی برق لب بر روی آن بکشید. رژ لب تیره‌تر با یک‌ تن قرمز روشن یا توت‌فرنگی تیره، تمرکز را به سمت پایین صورت برده و آن را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

می‌توانید یک نگاهی هم به «3 آرایش ساده و جالب برای جشن هالووین» بیندازید.

منبع اول: Stylecraze، Allwomenstalk، Sheknows


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان