قیمت خوردوی سایپا کوییک مشخص شد!

امروز شرکت خودروسازی سایپا، محصول جدیدی با نام کوییک را معرفی کرد که در واقع همان ساینای هاچ بک است و حال با کمی فیس لیفت و عرضه به صورت یک خودروی ۵درب (به‌خاطر صندوق عقب)، نام جدیدی را در کنار خودش می‌بیند.

امروز شرکت خودروسازی سایپا، محصول جدیدی با نام کوییک را معرفی کرد که در واقع همان ساینای هاچ بک است و حال با کمی فیس لیفت و عرضه به صورت یک خودروی 5درب (به‌خاطر صندوق عقب)، نام جدیدی را در کنار خودش می‌بیند.

سایپا کوییک البته یک امکان ویژه نیز برایش در نظر گرفته شده است و آن گیربکس اتوماتیک این ماشین است، امری که می‌تواند کوییک را تبدیل به ارزان قیمت‌ترین محصول اتوماتیک ایران نماید. به‌نظر می‌رسد که پس از عرضه خودروی اچ30 کراس توسط ایران خودرو و استقبال بسیار زیاد که به علت بهای مناسبش (البته در ایران!) برای یک ماشین اتوماتیک بود، سایپا هم چنین امری را هدف گذاری کرده و می‌خواهد مشتریان زیادی را به واسطه همین گیربکس و البته چهره نسبتا جدیدتر، به سمت خودش بکشاند.

photo_2017-03-06_00-28-10

کوییک که پیش از این با نام 212 هم شناخته می‌شد، از نظر ظاهری کمی اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد اما اینکه چرا به‌جای نام گذاری تحت عنوان ساینا هاچ بک و حتی ساینا 2 (مانند تیبا 2) این‌بار یک اسم جدید به خودش گرفته، بایستی از مسئولان سایپا پرسید! ظاهرا عدم موفقیت ساینا در بازار، سبب شده تا مدیران این شرکت بخواهند تا با نام گذاری جدید، به نوعی آن خاطره را هم تا حدی از اذهان پاک کنند. در کل روش‌های نام گذاری و تولید خودرو در ایران، منحصر به همین‌جاست!

قیمت کوییک

در ارتباط با قیمت محصول جدید سایپا، این شرکت به صورت رسمی آن را اعلام نکرده است اما طبق شنیده‌ها، این خودرو قرار است در نسخه با گیربکس دستی در حدود 31 میلیون تومان بها داشته باشد و قیمت کوییک با گیربکس اتوماتیک در حدود 36 میلیون تومان خواهد بود. محصولی که از یک گیربکس CVT چهار سرعته ساخت کمپانی بلژیکی Punch بهره می‌گیرد و دارای فرمان برقی است.

حال بایستی منتظر ماند و دید که استقبال بازار از این نام جدید چقدر خواهد بود!

این مقاله جذاب را هم بخوانید: سایپا کوییک، خوب بد زشت!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر