در یادواره شهدا عنوان شد

دفاع از اسلام و تمامیت ارضی وظیفه همه است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همه افراد موظف هستند از اسلام و تمامیت ارضی ایران دفاع کنند.

به گزارش ایسنا، اقبال عباسی 20 اردیبهشت‌ماه در یادواره شهدای مدافع حرم استان، پنج آذرخش شهید دیواندره کردستان و گرامیداشت شهید شاخص کشور شهید صدرزاده، اظهار کرد: عده‌ای پول، جاه و مقام را رها کردند تا اجازه ندهند دشمن به خانه آن‌ها وارد شود که این ویژگی شهدا به‌ دلیل شرافت و آزادگی آنان است.
وی با اشاره به اینکه فداکاری و ایثار بزرگ‌تر از جان است، تصریح کرد: شهدا از آسایش، خانواده و زندگی خود گذشتند تا آسایش را برای کشور فراهم کنند.
عباسی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان بزرگترین ایثار است‌، تصریح کرد: انقلابی عمل کردن چپ و راست نمی‌شناسد و باید مراقب باشیم تا در مقابل دشمن دچار اختلاف نشویم، زیرا دشمن قصد سوء استفاده از اختلافات را دارد.
وی ادامه داد: برای زندگی شرافتمندانه نباید درگیر مادیات، پست و مقام شد.
او با اشاره به اینکه نقد، انتقاد و پیشنهاد سر جای خود قرار دارد، گفت: وقتی هدف دشمن دین و وطن ما است باید همه با هم  به صورت واحد در مقابل دشمن بایستیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه ما با کمک یکدیگر حکومت ظالم را ساقط کردیم و حکومتی به نام جمهوری اسلامی تشکیل دادیم بنابراین تمام افراد مسئول دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند و اگر وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام ندهیم به خون شهدا و نظام خیانت کرده‌ایم.
در ادامه فرمانده سپاه قمر بنی هاشم استان، بر لزوم ترویج فرهنگ و ایثار شهادت تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش کشور برگرفته از رشادت‌های شهدا است.
اکبری با اشاره به اینکه شهدا در سال‌های 59 و 60  نقش بسیار مهمی در تأمین امنیت کشور ایفا کردند، تصریح کرد: این شهدا برای مقابله با دشمنان در منطقه دیوان‌دره کردستان حضور داشته و مبارزه کردند.
او گفت: تأمین امنیت در جنوب غرب، شمال شرق و شمال غرب کشور از وظایف سپاه است.
در این مراسم از خانواده شهدای جبهه مقاومت و پنج آذرخش شهید دیواندره کردستان و شهید شاخص کشور تجلیل شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان