ماهان شبکه ایرانیان

شرایط فروش فوری و اعتباری تیگو۵

مدیران خودرو اعلام کرده اگر خریداران در نحوه واریز پیش‌پرداخت انعطاف به خرج دهند، مدیران خودرو هم در میزان دریافت بهره تسهیلات نرخ‌های کمتری را در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب در صورت پرداخت ۶۰، ۷۵ و ۸۵ درصد بهای خودرو شرکت ۱، ۲ و ۳ درصد در نزخ بهره تسهیلات به مشتریان تخفیف می‌دهد.

مدیران خودرو از شرایط فروش فوری اعتباری تیگو 5 خبر داد. قیمت دو مدل تیگو5 آی‌ای و ال‌ای به ترتیب 115 و 109.5 میلیون تومان است. خریدارانی که در طرح تازه شرکت مدیران خودرو برای خرید تیگو5 مدل 97 شرکت می‌کنند به صورتفوری خودروی خود را تحویل می‌گیرند. متقاضیان بایستی در این طرح برای مدل فول و نیمه فول به ترتیب 46 و 43.8 میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز کرده و با دریافت وام، مابقی بهای خودرو را نیز تا کمتر از 2 ماه به حساب شرکت واریز نمایند.

شرایط فروش فوری و اعتباری تیگو5

مدیران خودرو برای این طرح حداکثر 50 درصد مبلغ خودرو تسهیلات در نظر گرفته است. نرخ بهره این تسهیلات در بازه پرداخت 12 ماهه صفر درصد است ولی در بازه زمانی 18، 24 و 30 ماه به ترتیب 18، 19 و 20 درصد می‌باشد. در عین حال این شرکت اعلام کرده اگر خریداران در نحوه واریز پیش‌پرداخت انعطاف به خرج دهند، مدیران خودرو هم در میزان دریافت بهره تسهیلات نرخ‌های کمتری را در نظر می‌گیرد. بدین ترتیب در صورت پرداخت 60، 75 و 85 درصد بهای خودرو شرکت 1، 2 و 3 درصد در نزخ بهره تسهیلات به مشتریان تخفیف می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان