ناصری نژاد در گفتگو با الف: دولت باید هر چه سریعتر غنی سازی ۲۰ درصد را آغاز کند

ناصری نژاد در گفتگو با الف:			دولت باید هر چه سریعتر غنی سازی 20 درصد را آغاز کند

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: دولت ایران باید واکنش قاطع و سریع داشته باشد و در اولین گام باید غنی سازی 20 درصد را آغاز کند.

حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به متن و محتوای برجام، گفت: در متن برجام آمده که هر گاه یکی از کشورها از آن خارج شود، بقیه کشورها هم می نوانند از آن خارج شوند.

وی تاکید کرد: این فرصتی برای خروج ایران از برجام و پایان بد عهدی های آمریکا و بی تفاوتی های سه کشور اروپایی است.

رئیس کمیته امورحقوقی و قراردادهای کمیسیون انرژی با اشاره به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور مبنی بر ادامه یافتن برجام با حضور سه کشور اروپایی، چین و روسیه گفت: اروپا هم قابل اعتماد نیست. اعتماد به اروپا جز ضرر، هیچ فایده ای برای ایران ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد تصریح کرد: اروپا با آمریکا هماهنگ است و این کشورها هیچ وقت منافع خود را به خطر نمی اندازند بلکه همواره به سود و منفعت خود می اندیشند.

وی اضافه کرد: با وجود آنکه آمریکا مرتب برجام را نقض می کرد و تحریمهای جدید علیه ایران وضع می کرد، اما اروپائیها هیچ حمایت عملی نداشتند و فقط حرف می زدند.

رئیس کمیته امورحقوقی و قراردادهای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در چنین شرایطی ایران و رئیس جمهور نباید به اروپا دلخوش کند. بنابراین علاوه بر از سر گیری غنی سازی، ایران باید از معاهده ان پی تی هم خارج شود.

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد با اشاره از دست دادن فرصت های پیش روی ایران، تصریح کرد: ما تحت عنوان اعتماد سازی فرصت های زیادی را از دست دادیم اما اروپائیها و آمریکا مرتب بد عهدی کرده و به تعهدات خود پایبند نبودند.

وی افزود: وقتی طرف مقابل ایران به هیچ عهد و قانونی پایبند نیست، اعتماد سازی چه معنا و مفهومی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: دولت باید بداند که دوره اعتماد به دشمنان ملت سپری شده و برای آنهایی که می بایست ثابت می شد این کشورها مرتب علیه ایران بهانه گیری می کنند و قابل اعتماد نیستند، ثابت شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان