رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: سالن‌های ورزشی در داخل یا کنار مدارس ساخته شوند

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: در حال حاضر در بحث زیرساخت‌های ورزشی باید تلاش کرد سالن‌های ورزشی که توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین دیگر نهادها ساخته می‌شوند در داخل و یا در کنار مدارس باشند تا بتوان با این ترفند گوشه‌ای از مشکلات مدارس اعم از کمبود فضای ورزشی را برطرف کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: سالن‌های ورزشی در داخل یا کنار مدارس ساخته شوند

به گزارش ایسنا، حسین بابویی در آیین اختتامییه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آینده ورزش در ایران بسیار مطلوب‌تر از گذشته خواهد بود و این امر با فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش در راستای استعدیابی و جذب دانش‌آموزان به سمت و سوی رشته‌های ورزشی امکان‌پذیر می‌شود.

وی افزود: استعدادیابی، ایجاد انگیزه برای گرایش ورزش، فراهم کردن فضا و امکانات مناسب از عواملی تاثیرگذار برای توسعه رقابت‌های ورزشی، در سطح شهری، استانی، کشوری و حتی آسیایی در آینده است.

بابویی به زیرساخت‌های ورزش درون مدرسه‌ای اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر در بحث زیرساخت باید تلاش کرد سالن‌های ورزشی که توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین دیگر نهادها ساخته می‌شوند در داخل و یا در کنار مدارس باشند تا بتوان با این ترفند گوشه‌ای از مشکلات مدارس اعم از کمبود فضای ورزشی را برطرف کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور نیروی انسانی و کمبود امکانات و فضای ورزشی در مدارس را از جمله مشکلات مهم در ورزش‌های درون مدرسه‌ای دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان