ماهان شبکه ایرانیان

خرمشهر آینه و مظهر دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: خرمشهر آینه و مظهر دفاع مقدس بوده و روز سوم خرداد، روز جشن و شادی مردم است.

خرمشهر آینه و مظهر دفاع مقدس است

به گزارش ایسنا سرهنگ عباس عباسی 29 اردیبهشت‌ماه در ستاد بزرگداشت حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت در طول تاریخ بوده که باید هر ساله برای مردم گرامی داشته شود.
وی با اشاره به اینکه باید جنگ‌ها خارج از شهر و محیط جغرافیایی هر کشوری صورت گیرد، افزود: زمانی که درگیری و جنگ به محیط خانه و کاشانه مردم کشیده می‌شود، ماهیت آن تغییر می‌کند و مردم برای دفاع از حیثیت، شرافت و ناموس خود وارد میدان می‌شوند.
عباسی گفت: وقتی جنگ به خرمشهر کشیده و مقاومت‌های مردمی در این شهر افزایش یافت خرمشهر به نمادی از مقاومت تبدیل شد.
وی با اشاره به اینکه خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ ایران است زیرا در جنگ‌های دوران گذشته بخشی از کشور از دست رفت، گفت: خرمشهر آینه و مظهر دفاع مقدس بوده و روز سوم خرداد، روز جشن و شادی مردم است.
عباسی با اشاره به اینکه سازماندهی 70 هزار نیروی بسیجی در قالب 130 گردان عملیاتی، خلاقیت و ابتکاری در عملیات بود، تصریح کرد: فاتح خرمشهر تنها یک نفر نبود بلکه تمام مردم ایران بودند که موجب آزادسازی خرمشهر شدند.
وی خاطرنشان کرد: خرمشهر به عنوان نماد و سمبل مقاومت ایران به دنیا معرفی می‌شود که لازم است از این حادثه بزرگ که نقطه عطفی در تاریخ ایران و دفاع مقدس است به خوبی تجلیل و تکریم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان