ماهان شبکه ایرانیان

تویوتا C-HR اکنون با قیمتی پایین‌تر در سال ۲۰۱۹!

تویوتا C-HR دارای ظاهری مدرن و جالب است اما وجود ضعف‌هایی از جمله قدرت کم جان، عدم ارائه سیستم دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن، و همچنین نبود ویژگی‌های برتری مانند صندلی‌های چرمی، سیستم صدای پیشرفته، یا حتی پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو باعث کمرنگ شدن این ظاهر جذاب می‌شود.

تویوتا C-HR اکنون با قیمتی پایین‌تر در سال 2019!

علیرغم تقاضای گسترده‌ای که بازار خودرو ایالات متحده نسبت به اتومبیل‌های کراس اور نشان داده اما مدل C-HR کمپانی تویوتا تا به امروز خودرو پرفروشی ظاهر نشده است.

تویوتا C-HR دارای ظاهری مدرن و جالب است اما وجود ضعف‌هایی از جمله قدرت کم جان، عدم ارائه سیستم دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن، و همچنین نبود ویژگی‌های برتری مانند صندلی‌های چرمی، سیستم صدای پیشرفته، یا حتی پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو باعث کمرنگ شدن این ظاهر جذاب می‌شود.

اما با وجود فروش نه چندان جالب،‌ تویوتا C-HR هنوز یک مدل جدید برای این کمپانی به شمار می‌رود و در شرف کسب یک هویت است. اکنون به گفته وبسایت Cars Direct کمپانی تویوتا برای مدل 2019 این خودرو تغییراتی را در نظر دارد که احتمالاً به فروش بهتر C-HR کمک خواهد نمود.

اول از همه کمپانی تویوتا به معرفی یک مدل پایه جدید یعنی تریم LE با شروع قیمت 21٫990 دلار که شامل یک هزینه تحویل 1045 دلاری نیز می‌شود، می‌پردازد. این قیمت تعیین شده نشان دهنده یک کاهش قیمت 1505 دلاری در مقایسه با تریم پایه سال گذشته این خودرو یعنی تریم XLE است که C-HR را به قیمت پایه در نظر گرفته شده برای تریم LX مدل HR-V از شرکت هوندا نزدیک می‌کند.

به منظور کاهش قیمت در تریم LE کمپانی تویوتا مجبور فدا کردن چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی موجود در تریم XLE سابق شده و در عوض این چرخ‌ها جای خود را به چرخ‌های 17 اینچی از جنس فولاد داده‌اند.

این تریم همچنین فاقد آپشن سقف سفید یا مشکی و رنگ بدنه جدید Blue Frame می‌باشد. اما با وجود این حذف شدگی‌ها، تمامی مدل‌های C-HR مجهز به پکیج Safety Sense P کمپانی تویوتا هستند که شامل امکاناتی از جمله سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار دهنده انحراف از مسیر، کروز کنترل منطبق شونده، و نور بالای خودکار می‌شود.

همچنین تمامی مدل‌های 2019 این خودرو مجهز به سیستم اپل کار پلی نیز خواهد شد، اگرچه پشتیبانی این خودرو از سیستم اندروید اتو هنوز اعلام نشده است.

علاوه بر یک C-HR پایه ارزان قیمت‌تر، کمپانی تویوتا در حال معرفی یک مدل برتر گران قیمت‌تر نیز می‌باشد. قیمت تریم XLE 530 دلار افزایش خواهد یافت که شروع قیمت این مدل را به 24٫025 دلار خواهد رساند. از امکانات ارائه شده در تریم‌های XLE می‌توان به سوییچ هوشمند،‌ چرخ‌های 18 اینچی، آینه‌های آرایشی چراغ دار، آینه‌های جمع شونده‌ی خودکار، سیستم روشنایی هشدار دهنده هنگام ورود به خودرو اشاره نمود. علاوه بر این یک تریم Limited لوکس با شروع قیمت 27٫045 دلار نیز معرفی خواهد شد. تریم برتر تویوتا C-HR دارای امکاناتی از جمله آپشن صندلی‌های چرمی مشکی یا قهوه‌ای رنگ، یک سیستم سرگرمی پیشرفته مجهز به سیستم جهت یابی، جیب‌ پشتی در صندلی‌ها، و برف پاک کن‌های مجهز به حسگر باران می‌باشد.

خواهیم دید که آیا تغییرات انجام شده توسط کمپانی تویوتا منجر به فروش بالای مدل C-HR خواهد شد یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان