ماهان شبکه ایرانیان

قیمت و شرایط فروش MG ۳۶۰ توربو مونتاژی اعلام شد

با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان به نظر می رسد که بار دیگر زمان مناسب برای تاخت و تاز شرکت های چینی فراهم باشد، به عبارت دیگر با گران شدن تدریجی اما بسیار شدید خودروهای داخلی و از دسترس خارج شدن شماری از مهمترین برندهای وارداتی، حالا شرایط به نحوی تغییر کرده که هر دو گروه مشتریان خریدار خودروهای داخلی یا وارداتی به سمت انتخاب مدل های چینی ...

قیمت و شرایط فروش MG 360 توربو مونتاژی اعلام شد

با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو کشورمان به نظر می رسد که بار دیگر زمان مناسب برای تاخت و تاز شرکت های چینی فراهم باشد، به عبارت دیگر با گران شدن تدریجی اما بسیار شدید خودروهای داخلی و از دسترس خارج شدن شماری از مهمترین برندهای وارداتی، حالا شرایط به نحوی تغییر کرده که هر دو گروه مشتریان خریدار خودروهای داخلی یا وارداتی به سمت انتخاب مدل های چینی سوق پیدا کرده اند.

در این میان شرکت معظم سایک نیز با برند MG در حال محکم کردن جای پای خود در بازار است و به تازگی جدیدترین شرایط فروش اقساطی ام جی 360 با گیربکس دستی و اتوماتیک توسط گروه صنعتی خودرو آذربایجان (آذویکو) اعلام شد. MG 360 ام جی 360 با پیشرانه‌ ی 1.5 لیتری، قدرت 107 اسب بخار و گشتاور 135 نیوتن‌ متر تولید می ‌کند. بیشترین قدرت در دور موتور 6000 دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور 4500 دور بر دقیقه حاصل می‌ شود.

البته در کنار این مدل ساده، نسخه توربو از MG 360 نیز با پیشرانه ای 130 اسب بخاری و گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز عرضه می شود که از مشخصات فنی مناسب و نسبتا جذابی در این کلاس برخوردار است.

MG 360شرکت سازنده، خبر از فهرست نسبتا کاملی از آپشن‌ ها برای ام جی 360 می‌ دهد که این اقلام را شامل می ‌شود: رینگ ‌های 16 اینچ، سیستم تهویه مطبوع دستی، شیشه بالابرهای برقی کلیه پنجره ‌ها، تنظیم ارتفاع فرمان، قابلیت تنظیم برقی آینه ‌های جانبی همراه با گرم ‌کن داخلی، گرم ‌کن شیشه عقب، روکش صندلی چرم مصنوعی، تنظیم دستی صندلی راننده و سرنشین جلو در 4 حالت، آرایش صندلی ‌های عقب با قابلیت تاشوندگی مستقل، فضای ذخیره ‌سازی اشیاء زیر صندلی جلو، محفظه ذخیره‌ پشت صندلی ‌های جلو و فیلتر تصفیه هوای داخل کابین.MG 360شرایط پیش فروش اعتباری ام جی 360- 97شرایط فروش MG 360

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان