ماهان شبکه ایرانیان

حداد عادل درگذشت ویکتور الکک را تسلیت گفت

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رئیس بنیاد سعدی در پیامی، درگذشت استاد برجسته زبان فارسی و دانشمند دلسوز و سختکوش لبنانی را تسلیت گفت.

حداد عادل درگذشت ویکتور الکک را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، غلامعلی حداد عادل در پیامی، درگذشت دکتر الکک، استاد برجسته و گرانقدر زبان و ادبیات فارسی را به خانواده ایشان، ‌ جامعه علمی، ادبی و فرهنگی لبنان بویژه استادان و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس بنیاد سعدی و رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت استاد برجسته و گرانقدر  زبان و ادبیات فارسی جناب آقای دکتر الکک موجب اندوه و تاسف عمیق شد. آن استاد والامقام در زمینه‌های مختلف از تدریس زبان و ادبیات فارسی تا تحقیق و ترجمه آثار ادبی و از حوزه ادبیات تطبیقی تا سرودن اشعار نغز و پرمایه منشأ خدمات ارزشمندی به عالم ادب عربی و ادب فارسی گردید. اینجانب به نمایندگی از بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادب فارسی و اساتید زبان و ادب فارسی در ایران فقدان آن دانشمند دلسوز و سختکوش را به خانواده محترم ایشان، ‌ جامعه علمی، ادبی و فرهنگی لبنان بویژه استادان  و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر  و برای آن عالم فرزانه علّو درجات و رحمت واسعه طلب می‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان