ماهان شبکه ایرانیان

خجسته:

تامین امنیت جانی مردم بر فروش طرح ترافیک موتورسیکلت مقدم است

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به شورای شهر تهران گفت: به جای اینکه به فکر فروش طرح ترافیک به راکبان موتورسیکلت باشید به فکر سلب امنیت جانی عابران پیاده و ساماندهی موتورسیکلت‌های بی‌قانون باشید.

تامین امنیت جانی مردم بر فروش طرح ترافیک موتورسیکلت مقدم است

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بهتر است شورای شهر به جای دنبال کردن طرح فروش طرح ترافیک به راکبان موتورسیکلت و ایجاد درآمدزایی برای شهرداری فکری برای امنیت جانی و آسایش روانی مردم در پیاده‌روها و معابر تهران کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس با تقبیح رفت و آمد موتورسیکلت‌ها از پیاده‌روها، عبور از چراغ قرمز، حرکت در جهت عکس معابر و اتوبان‌ها و حرکات نمایشی در معابر شهر تهران، گفت: مردم از بی‌قانونی‌های موتورسیکلت سواران در امان نیستند. از هر طرف می‌روید با راکبانی روبرو می‌شوید که کوچک‌ترین اهمیتی به حق تقدم عابران پیاده نمی‌دهند. موتورسیکلت‌سواران متخلف در سال گذشته عامل کشته شدن حدود 3700 نفر شدند که شمار بالایی از کشته شدگان خود راکبان موتورسیکلت بودند.

وی تامین امنیت خاطر و حفظ امنیت جانی شهروندان را مقدم بر درآمدهای شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر با همکاری شهرداری، نیروی انتظامی، مجلس و دولت با به اجرا درآوردن طرح‌های سلبی و ایجابی راکبان متخلف موتورسیکلت را مکلف به رعایت حقوق عابران پیاده کنند؛ البته باید به نتایج بی‌حاصل جریمه کردن‌ها و توقیف‌های بی‌اثر  راکبان بی‌قانون نیز توجه داشته باشند؛ به بیان دیگر با تلفیق سیاست‌های تنبیهی و تشویقی  به صورت توامان باید از نگرانی مردم در معابر شهر و پیاده‌روها کاست.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: فروش طرح ترافیک به راکبان موتورسیکلت بر فروش طرح ترافیک مقدم است.

انتهای پیام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان