مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی:

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با بیان این که سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود گفت: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‌های سازمان نظام مهندسی توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم.

سیاست برون سپاری تفکیک نقشه آپارتمان‌ها موجب رضایتمندی مردم می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان نشست تخصصی و سه جانبه سازمان نظام مهندسی ساختمانی، شهرداری بجنورد و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با موضوع یکسان سازی خدمات تفکیک آپارتمان برگزار شد.

علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در این نشست با بیان این که همکاری وتعامل موجود در جهت کاهش فرایندها، رفاه اجتماعی و تسهیل در امور مربوطه است، گفت: باید عدالت مورد نظر در قوانین اسلامی در جامعه حاکم باشد.

وی با بیان این که تفکیک نقشه آپارتمان‌ها در گذشته توسط ثبت اسناد واملاک انجام می‌شد، اظهار کرد: با تدوین سیاست برون سپاری در این اداره، امور مرتبط با این موضوع به متخصصان امر و مجموعه نظام مهندسی ساختمان، واگذار شد.

این مقام قضایی با اشاره به این که باید خدمات ارائه شده را یکسان سازی کنیم، ادامه داد: در این راستا لازم است یک نگاه و یک فرآیند برای اجرای حقوق شهروندی وجود داشته باشد.

اسدی اظهار کرد: همه ما در مقابل مردم تعهد داریم و انشالله با تعاملات صورت پذیرفته بتوانیم از بروز نارضایتی‌ها جلوگیری وهمگام با اهداف سازمانی و کسب رضایت مردم گام برداریم و شاهد کاهش هزینه‌های اضافی از دوش مردم و حذف اقدامات موازی دستگاه‌ها باشیم.

وی با اشاره به تعاملات صورت پذیرفته با نظام مهندسی وشهرداری بجنورد گفت: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‌های این دو دستگاه توانسته ایم خدمات بهتری به مراجعین ارائه دهیم.

این مقام قضایی گفت: ماهیت و ذات همکاری تخصصی بین اداره ثبت، سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری، حفظ و تامین حقوق مردم، کاهش اختلاف، افزایش سرعت و دقت است.

مدیرکل ثبت اسناد خراسان شمالی با بیان این که این تعامل‌ها موجب کاهش اختلافات ناشی از تفکیک واحد‌های مسکونی می‌شود، گفت: نشست‌های تخصصی منجر به افزایش کیفیت خدمات و مرتفع شدن شبهات موجود در این حوزه می‌شود که خروجی نهایی آن کسب رضایتمندی مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر