انتشار متون کهن برای کودکان

مجموعه چهارجلدی «برگ درختان‌ سبز» با گذری بر متون کهن برای کودکان منتشر شد.

انتشار متون کهن برای کودکان

به گزارش ایسنا، این مجموعه با دبیری  محمود کریم‌پور  و شمارگان 2000 نسخه در انتشارات پادیاب راهی بازار شده و با این عنوان‌ها همراه است: «کِلیله و دمنه» بازنویسی حسن‌ گوهرپور با تصویرگری مریم ذبیحی در 24 صفحه و با قیمت 6000 تومان‌، «مَرزبان‌نامِه» با بازنویسی محسن رهبرتربتی و تصویرگری مریم ذبیحی در 24 صفحه و بهای 6000 تومان، «مثنوی معنوی» با بازنویسی عبدالجلیل کریم‌پور با تصویرگری سعیده نصرتی‌فرد در 16 صفحه  و با قیمت 5000 تومان و «گلستان» بازنویسیِ پگاه صادقی قلعه‌شاهی با تصویرگری سعیده نصرتی‌فرد در 16 صفحه و قیمت 5000 تومان.

 «خیال‌پردازی مرد ساده‌لوح»، «عاقبت طمع‌کار» و «شتر ساده‌لوح» داستانی‌هایی هستند که از «کلیله و دمنه» برای کتاب انتخاب شده‌اند. برای «مرزبان‌نامه» نیز داستان‌های «شغال خرسوار»، «گربه شکاری» و «خروس و روباه» انتخاب شده است. همچنین  «آقا مراد و شیرین‌زبان»، «فرار از مرگ» و «فیل در تاریکی» داستان‌های «مثنوی معنوی» و «نمک غذا»، «حرص و طمع» و «کلاس درس» داستان‌های «گلستان» را  تشکیل می‌دهند.

این مجموعه برای گروه سنی ب و ج منتشر شده است.  

در نوشته پشت جلد کتاب‌ها در معرفی مجموعه آمده است: در مجموعه چهارجلدی «برگ درختان سبز» با گذری به متون کهن - (کلیله و دمنه، مرزبان‌نامه، مثنوی معنوی و گلستان) - حکایت‌هایی برگزیده‌ایم که سرشار از پند و حکمت است. برگردان این حکایت‌ها به زبان کودکانه به همراه تصویرگری‌های زیبای آن، صفت برجسته‌ این مجموعه است که شیرینی آن را برای کودکان دوچندان می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر