ماهان شبکه ایرانیان

دادستان کرمان در گفت‌وگو با میزان:

۲۱ هکتار از اراضی حاشیه شهر کرمان از دست متجاوزان به اراضی دولتی آزاد شد

دادستان کرمان گفت: در راستای اجرای طرح ویژه و مشترک مبارزه با زمین خواری و حاشیه نشینی ۲۱ هکتار از اراضی حاشیه شهر کرمان از دست متجاوزان به اراضی دولتی بازپس گیری شد.

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در گفت‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در اجرای این طرح مجموعا 79 عملیات مشترک توسط مامورین انتظامی و عموامل شهرداری صورت گرفته و 21 هکتار از اراضی در این عملیات بازپس گیری و متصرفین تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

وی توضیح داد: در راستای مبارزه با حاشیه نشینی و تعرض به اراضی دولتی و عمومی طی دوره 2 ماهه اخیر سال جاری مامورین انتظامی شهرستان کرمان با هماهنگی شهرداری‌های مناطق چهارگانه کرمان موفق گردیدند با رصد و عملیات شبانه روزی 21 هکتار از اراضی دولتی و عمومی شهر کرمان را که توسط زمین خواران بصورت شبانه محصور و در آن احداث بنا شده بود از ید متصرفین غیر قانونی آزاد و بنا‌های غیر مجاز قلع و قمع و اراضی به حالت سابق اعاده و در اختیار دولت قرار گرفت.

دادستان کرمان در پایان افزود: با عنایت به عزم دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواران و حاشیه سازان شهر‌ها با عوامل متخلف با قاطعیت و جدیت برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت و از تلاش‌های پلیس و عوامل شهرداری در این راستا تقدیر به عمل می‌آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان