ماهان شبکه ایرانیان

معاون حقوقی قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس حکایت از خنثی شدن توطئه دشمنان دارد/ سازمان ملل متحد امروز ابزار دست استکبار جهانی است

معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد امروز ابزار دست استکبار جهانی است، گفت: با وجود اینکه جهانیان شاهد کشتار بی رحمانه مردم فلسطین، یمن و ... هستند ما هیچ واکنشی از سازمان بین المللی نمی‌بینیم که این موضوع ضرورت اتحاد مردم وامت اسلامی را یادآوری می‌کند.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس حکایت از خنثی شدن توطئه دشمنان دارد/ سازمان ملل متحد امروز ابزار دست استکبار جهانی استخداییان معاون حقوقی قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در پاسخ به این سئوال که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره تلاش دشمن برای اعمال فشار روانی ودلسرد کردن مردم از انقلاب، راه مقابله با این فشار‌ها چیست، بیان کرد: راه مقابله با فشار‌های آمریکا در درجه اول اصرار و استمرار آرمان‌های انقلاب اسلامی، روشنگری و آشکار کردن توطئه دشمان نظام بخصوص آمریکای جنایتکار است.

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: امروز ما شاهد تلاش‌های استکبار جهانی و ایادی آن‌ها در دلسرد کردن جوانان هستیم، اما خوشبختانه جوانان ما به توطئه آن‌ها پی برده و بیش از پیش در صحنه هستند.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس حکایت از خنثی شدن توطئه دشمنان دارد.

وی در ادامه در پاسخ به این سئوال که به نظر شما آیا سازمان ملل در قبال فلسطین عملکرد قابل قبولی داشته است گفت: سازمان ملل امروز ابزار دست استکبار جهانی هستند.

خداییان گفت: امروز شاهد کشتار بیرحمانه مردم فلسطین به دست اسرائیل جنایتکار و با حمایت آمریکا و کشتار بی رحمانه مردم یمن هستیم در حالی که هیچ واکنشی از سوی سازمان ملل متحد نمی‌بینیم.

معاون حقوقی قوه قضاییه تاکید کرد: بر این اساس مردم جهان وامت اسلامی نباید منتظر اقدام سازمان بین المللی باشند آنچه جنایت‌های آمریکا و اسرائیل به ما پیام می‌دهد اتحاد مردم وامت اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان