ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری استان فارس:

راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه راهپیمایی روز قدس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.

راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، در مراسم راهپیمایی روز قدس کارکنان مجموعه قضایی همدوش با سایر اقشار مختلف جامعه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و بر ایستادگی در مقابل زورگویی‌های دشمنان تأکید کردند.

در حاشیه راهپیمایی روز قدس، نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: حضور گسترده‌ی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده انزجار و بی اعتمادی مردم ایران از استکبار است.

القاصی گفت: موضوع عدم اعتماد به دشمن و تکیه بر داشته‌ها و توان داخلی، موضوعاتی است که بار‌ها رهبر معظم انقلاب تذکر داده و تاکید فرموده‌اند و امروز ملت همیشه در صحنه ایرانی اسلامی و مردم ولایتمدار استان فارس با حضور حداکثری خود به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند که این امر نشان از بصیرت، آگاهی و شعور سیاسی و دینی مردم و ملت ایران است.

رئیس شورای قضایی استان فارس تصریح کرد: امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و انسجام هستیم، چراکه این انسجام چه در درون جامعه و چه در بین ارکان نظام و حاکمیت، یک ضرورت جدی است.

القاصی تاکید کرد که تنها با انسجام و وحدت و هم‌افزایی می‌توان در مقابل زورگویی‌ها ایستاد و نشان داد که ملت ایران به خودباوری رسیده است و با اتکا به توان داخلی قادر به عبور از همه دشواری‌ها بوده و هست.

گفتنی است در راهپیمایی روز قدس امسال قضات و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب اعضای پایگاه مقاومت بسیج دادگستری با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همگام با مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران با شعار‌های "مرگ بر آمریکا"، "مرگ براسرائیل" و مرگ برآل سعود شعار‌هایی در بیعت دوباره با ولایت و امام امت، عشق و دلدادگی خود را به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

گزارش‌های واصله از سایر حوزه‌های قضایی استان فارس نیز حاکی است قضات و کارکنان دادگستری‌های شهرستان‌های استان با حضور منسجم و هماهنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان