طرح ویژه شاتل موبایل برای ارائه اینترنت رایگان در ازای برقراری تماس

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کند.

طرح ویژه شاتل موبایل برای ارائه اینترنت رایگان در ازای برقراری تماس

شاتل موبایل خبر می‌دهد که طرح جدیدی را آغاز کرده که بر اساس آن، کاربر می‌تواند تا 20 گیگابایت اینترنت رایگان دریافت کند.

این اپراتور مجازی برای ماه رمضان طرح‌هایی در نظر گرفته که مورد توجه مشترکان این اپراتور است. این طرح جدید از ابتدای ماه مبارک رمضان برای مشترکان قبلی و جدید شاتل موبایل راه اندازی شده است.

البته طرح ماه رمضان شاتل موبایل، تنها مختص به مشترکان قدیمی این اپراتور نیست و طبق این طرح مشترکانی که تا پایان بهار 97 اقدام به خرید سیم کارت و فعال سازی آن کنند و در این بازه زمانی، حداقل 15 دقیقه تماس خروجی داشته باشند؛ تا سقف 20 گیگ اینترنت هدیه دریافت خواهند کرد. شاتل موبایل در همین رابطه می‌گوید:

«مشترکان تا پایان ماه مبارک رمضان در صورت برقراری 15 الی 30 دقیقه مکالمه خروجی در طی یک هفته، 5/1 گیگابایت اینترنت همراه در طی هفته بعد و در ازای 30 الی 45 دقیقه مکالمه، 5/3 گیگابایت ترافیک 3G و 4G در هفته بعد دریافت خواهند کرد. همچنین در صورت برقراری 45 الی 60 دقیقه مکالمه، 7 گیگابایت اینترنت هفتگی شامل حال‌شان خواهد شد.»

شاتل موبایل

به علاوه مشترکان این اپراتور در صورت برقراری حداقل 60 دقیقه مکالمه، 20 گیگابایت اینترنت همراه 7 روزه در هفته بعد روی سیم کارت شاتل موبایل خود دریافت می‌کنند.

اگر قصد استفاده از این شرایط را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته‌های جدید سیم کارت‌های شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت به وب سایت این اپراتور مراجعه کنید، تا اطلاعات دقیق‌تری متناسب با خواسته‌های خود دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان