ماهان شبکه ایرانیان

انتشار «اندوه سیاوشان» به یاد آتش‌نشانان شهید

مجموعه شعر «اندوه سیاوشان» برای گرامیداشت آتش‌نشانان شهید منتشر شد.

انتشار «اندوه سیاوشان» به یاد آتش‌نشانان شهید

پرویز حبیب‌بیگی ناشر این کتاب با اعلام این خبر به ایسنا گفت: برای گرامی‌داشت آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو کتاب شعری با عنوان «اندوه سیاوشان» منتشر کردیم. این کتاب شامل شعرهایی است که در سوگ آتش‌نشانان سروده شده و با فراخوانی که بعد از حادثه پلاسکو داده بودیم به دست ما رسیده. در انتهای کتاب هم تصاویری از 16 شهید آتش‌نشان منتشر است.

مدیر انتشارات فصل پنجم افزود: این کتاب در قطع رقعی و در 240 صفحه منتشر شده که شامل شعرهای 168 شاعر است. هرکدام از آن‌ها یک یا چند اثر برای ما فرستاده‌اند. همچنین بعد از اتمام مهلت فراخوان، شعرهای بسیاری به دست ما رسید و چون کتاب مراحل چاپ خود را می‌گذراند این شعرها در «اندوه سیاوشان» چاپ نشد. ممکن است در آینده جلد دوم این کتاب را منتشر کنیم.

این شاعر با بیان این‌که هدف از  انتشار این کتاب نشان دادن ارادت مردم این سرزمین  به آتش‌نشانان شهید است، متذکر شد: این کتاب فاقد قیمت و غیرقابل فروش است. بخشی از کتاب‌ها به سازمان آتش‌نشانی و خانواده شهیدان اهدا شده، بخشی در اختیار شاعرانی که شعرهای‌شان در کتاب چاپ شده قرار گرفته، همچنین بخشی از این کتاب‌ها در نمایشگاه کتاب به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان