رییس دانشگاه علامه در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام احمدی تاکید کرد

مرحوم احمدی نقش شایان توجهی در توسعه علوم انسانی و اجتماعی داشت

در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنیانگذار و رئیس فقید سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) رییس دانشگاه علامه طباطبایی پیام تسلیتی صادر کرد.

مرحوم احمدی نقش شایان توجهی در توسعه علوم انسانی و اجتماعی داشت

به گزارش ایسنا،‌ در متن پیام دکتر حسین سلیمی آمده است:

"بسم الله الرحمن الرحیم
از شمار دو چشم یک تن کم، وز شمار خرد هزاران بیش

درگذشت دانشمند فرهیخته جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر  احمد احمدی، غمی بزرگ برای جامعه دانشگاهی و به ویژه جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور است. ویژگی‌ها و توانمندی‌های علمی و اخلاقی که در شخصیت ایشان متبلور شده بود و به راستی نشانی از  تاثیر  معنوی  عمیق از استادشان مرحوم علامه طباطبائی(ره) داشت، به ندرت در در یک فرد مجموع می گردد و از این حیث فقدان ایشان ضایعه ای برای حوزه و دانشگاه است که به دشواری قابل جبران باشد. تلاش ماندگار و سازنده آن بزرگوار  در راه اندازی و اداره سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی  (سمت)، که نقش شایان توجهی در توسعه و ترویج علوم انسانی و اجتماعی کشور پس از انقلاب اسلامی داشت، باقیات صالحاتی برای آن مرحوم است که امید می رود با حمایت و مشارکت تمامی اعضای جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور در مسیر  ارتقاء سطح  کیفی آموزش و پژوهش علوم انسانی و اجتماعی در ایران تداوم حیات یابد.

درگذشت آن استاد ارجمند را به فرزندان محترم ایشان و جامعه علوم انسانی و اجتماعی کشور تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال آرامش و آمرزش آرزومندم".

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان