بازگشت نرو؛ Devil May Cry ۵ معرفی شد [تماشا کنید]

در میان سورپرایزهایی که مایکروسافت برایمان تدارک دیده بود، نوبت به قسمت بعدی Devil May Cry هم رسید. این بازی که حالا به صورت رسمی Devil May Cry ۵ نام گرفته، در واقع دنباله‌ای است برای قسمت چهارم.

بازگشت نرو؛ Devil May Cry 5 معرفی شد [تماشا کنید]

در میان سورپرایزهایی که مایکروسافت برایمان تدارک دیده بود، نوبت به قسمت بعدی Devil May Cry هم رسید. این بازی که حالا به صورت رسمی Devil May Cry 5 نام گرفته، در واقع دنباله‌ای است برای قسمت چهارم.

دنباله‌ای که همانند نسخه پیشین، نرو و دانته را با ظاهری نسبتا متفاوت به عنوان دو پروتاگونیست خود معرفی می‌کند. تریلری که از بازی به نمایش درآمد، جزئیاتی هم از داستان بازی فاش می‌کرد و لحظاتی از گیم‌پلی آن را نیز به نمایش می‌گذاشت.

به گفته توسعه‌دهنده بازی، قرار است در Devil May Cry 5 شاهد بازگشت سری به ریشه‌هایش باشیم. این یعنی گیم‌پلی بازی هیچ شباهتی به DMC نینجا تئوری نخواهد داشت و Devil May Cry 5 بیشتر شبیه آن چیزی خواهد بود که سال‌ها پیش شاهدش بودیم.

علاوه بر این، کپکام زمان انتشار بازی را برای بهار 2019 در نظر گرفته و باید تقریبا یک سالی برای تجربه Devil May Cry 5 صبر کنیم. در ادامه می‌توانید تریلر به نمایش درآمده از Devil May Cry 5 را ببینید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر